Wie vroeger een Sega had (of nog heeft) graag hier wat reply's.
Wat vinden jullie(vonden) ervan.
Wat is het beste(slechste) spel.
Etc, etc, etc....
Wat vinden jullie(vonden) ervan.
Wat is het beste(slechste) spel.
Etc, etc, etc....
[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]
Weet ik ook nietOp zondag 16 september 2001 21:20 schreef JeanLucPicard het volgende:
en dat racespel waarvan die cassette zo groot was.. ben naam ff kwijt.
Was dat niet Virtua Racing (heb zelf geen Sega gehad)?Op zondag 16 september 2001 21:20 schreef JeanLucPicard het volgende:
Sonic ownde yomortal kombat 1 en 3 had ik ook en 2 huurde ik soms... en dat racespel waarvan die cassette zo groot was.. ben naam ff kwijt.
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Ja kan wel was Cartridge die je samen met de 32X in je Sega moest proppenOp zondag 16 september 2001 21:32 schreef D³ het volgende:
[..]
Was dat niet Virtua Racing (heb zelf geen Sega gehad)?
Verwijderd
Euh SNESOp zondag 16 september 2001 21:34 schreef TheRock het volgende:
had een SEGA Gamegear, was echt cool zo'n draagbaar ding..en helemaal omdat tie in kleur was..:)
heb nu nog steeds een SNES...ben nu weer verslaafd geraakt aan Mortal Kombat
No problemOp zondag 16 september 2001 21:38 schreef TheRock het volgende:
ja sorry, maar wilde het alleen ff erbij vertellen omdat het er idd op lijkt
Verwijderd
Verwijderd
Dat wassemOp zondag 16 september 2001 21:32 schreef D³ het volgende:
[..]
Was dat niet Virtua Racing (heb zelf geen Sega gehad)?
Waar is die meeting (buurt Rotterdam?)Op zondag 16 september 2001 22:13 schreef jHack het volgende:
Sega rules zeker. Ik vind de shining force serie echt goed. Vooral de megadrvie versie. Verzamel nu al een tijdje oude sega spullen en moet zeggen dat er erg goede spellen zijn, zeker van sega zelf. Nights is ook geod, is voor de saturn. En deze week komt panzer dragoon saga binnenKid Chameleon is trouwens best wel grappig ja. "Kid Chameleon, de stoerste vent die er is"
Komt er trouwens iemand naar de sega meeting op 30 september, if so, i'll see you there!
Verwijderd
Ow dat spel heb ik veel gespeeldOp zondag 16 september 2001 21:40 schreef Solid_Seal2 het volgende:
iem Kid Chameleon leuk?
ik wel is groot en geinig
Tja Zonde dat je hem weg doet maar ja t'is niet anders.Op zondag 16 september 2001 22:35 schreef keeper het volgende:
Ik heb mn Megadrive hier nog wel staan. Ik heb alleen bijna al mn games verkocht, en laatst nog dat kabeltje wat voor het beeld zorgt (die dus tussen MD en TV zit). Jongetje had een Megadrive gekregen en had niet zo'n kabeltje. Dus kwam ie in de speelgoedwinkel waar ik toen werkte om te vragen of wij nog zo'n kabeltje hadden. Maar dat mocht ik toen niet weggeven van mn baas (alsof het nog nut had, het lag toch stof te vangen achter). Toen heb ik hem mijn kabeltje + wat games maar verkocht.
Best jammer eigenlijk.
Road Rash vond ik altijd erg leuk, net zoals NBA Jam!!!
Het enige minpunt was dat op het eind Sega dat ding veel te snel liet vallen, vooral vergeleken met Nintendo, dat nog wat koele games op de SNES liet uitkomen. En wat ik nooit heb kunnen verwerken is dat die 'one-button fatality cheat' niet op de Megadrive werkte....
"If u do something do it with style, or do it at all."
Verwijderd
Vooral als je met 300 km/u op je muil gaat tegen een boom of muur knaltOp maandag 17 september 2001 09:54 schreef NM het volgende:
Ik was erg verslaafd aan Road Rash en Sonic, ik heb heel wat uurtjes achter dat ding door gebracht!
Die megadrive krijg je dus niet van me. Ik moet gewoon op de rommelmarkt eens zo'n kabeltje vinden. Eigenlijk had ik dat ding van mn werk moeten jatten, maar ik werk er nu niet meer dus dat gaat niet door.Op zondag 16 september 2001 22:50 schreef Solid_Seal2 het volgende:
[..]
Tja Zonde dat je hem weg doet maar ja t'is niet anders.
Ik zoek er juist een (heb hem 4 jaar geleden verkocht voor 700,-)
Ik wil alles(bijna alles)hebben :
Mega Drive
Mega CD
32X(heb nog Star Wars)
Sonic CD (minstens)
Weet je nog iemand??
Neh, die gun hoef ik niet doet me te veel denken aan (f)duck huntOp maandag 17 september 2001 19:27 schreef keeper het volgende:
[..]
*knip
Ik heb nog wel een menacer (die gun...) voor je liggen, met het 6 in 1 schietspel er bij dacht ik.
Je bent te goed voor deze wereldOp maandag 17 september 2001 19:27 schreef keeper het volgende:
Aan de ene kant is het idd jammer dat ik dat ding verkocht heb, maar ja. Ik wou op dat moment gewoon dat jongetje helpen aan een functionerend apparaat. Nobel he..
Verwijderd
Ey ey ey niet ducken met fuckhunt he..Op dinsdag 18 september 2001 17:38 schreef Solid_Seal2 het volgende:
[..]
Neh, die gun hoef ik niet doet me te veel denken aan (f)duck huntop nintendo 8-bit
heb ik vroeger eens gehad.
[..]
Je bent te goed voor deze wereld
Ja al die Strike games waren wel gaafOp dinsdag 18 september 2001 19:39 schreef G3R10 het volgende:
[..]
Ey ey ey niet ducken met fuckhunt he..
Dat was dus wel cool
Maar, sega vond ik altijd wel vet..
Sonic, Road Rash, de Desert/jungle/etc strike serie was ook errug vet..
Zelf nooit een gehad, vrienden van me wel...
De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign
overigens dit was mijn (solid seal2) antwoord maar op andere compuOp dinsdag 18 september 2001 20:52 schreef Wolfje666 het volgende:
Op dinsdag 18 september 2001 19:39 schreef G3R10 het volgende:
[..]
Ey ey ey niet ducken met fuckhunt he..
Dat was dus wel cool
Maar, sega vond ik altijd wel vet..
Sonic, Road Rash, de Desert/jungle/etc strike serie was ook errug vet..
Zelf nooit een gehad, vrienden van me wel...
[..]
Ja al die Strike games waren wel gaafalleen beetje moeilijk soms.
Soort gelijk spel (alleen 3d) was thunderhawk op de Mega CD
I don't know, rocket fire at long range - somehow it lacks that personal touch.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Hier ben ik het 100% mee eens, en er zijn zelfs nog meer goede titels:Op zondag 16 september 2001 22:25 schreef Alpine het volgende:
De Sonic serie (1,2,3,Sonic & Knuckles) op de megadrive vind ik geweldig. Virtua racing vind ik ook enorm koel.
Na de megadrive had ik een Sega Saturn gekocht met het spel Sega Rally. Dat vind ik het beste race spel op de Saturn.
Panzer Dragoon Saga was ook zo'n geweldig spel. Andere spellen zoals Virtua Cop, Daytona USA en NiGHTS waren ook enorm goed.
Op de Dreamcast vind ik F355 Challenge, MSR, Shenmue, Sonic adventure 1 & 2, Crazy Taxi, PSO de beste spellen die ik heb. Ik w8 ongeduldig op Shenmue 2 en dat zal ook denk ik wel het laatste spel zijn wat ik koop voor m'n Dreamcast.
De arcade spellen van SEGA zijn bijna altijd goed vind ik. Als ik in een arcade hal kom dan moet ik altijd wel ff spelen.
39
Sorry, maar dat is niet waar. Het eerste noemwaardige 3D spel op console was StarFox op de SNES (hier StarWing geheten). Andere 3D spellen waren er wel en de eerste was denk ik nog altijd StarWars van Atari. Met van die fijne vectorgraphicsOp dinsdag 18 september 2001 23:08 schreef Hyperbird het volgende:
Ik had ook een megadrive en was ook een grote sega fan
Heb zelfs ooit nog 170 piek voor virtua racer betaald![]()
Maar dat was dan ook het eerste spel op de console dat echt 3d was, dus de baan die uit poligronen bestond, beat that nintendo
Sterker, het is natuurlijk democracy... (sig in het Engels) Damn, slecht van me. Ik ben nochtans student bestuurskunde. Na jaOp woensdag 19 september 2001 13:38 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
is het niet Democratie will prevail! ?
In hilversum, zie www.dreamcast.nl/segaevent2k1Op zondag 16 september 2001 22:26 schreef Solid_Seal2 het volgende:
[..]
Waar is die meeting (buurt Rotterdam?)
Verwijderd
Sport spellen aargh wel gaaf maar je duimenOp woensdag 19 september 2001 08:46 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
Sege Genesis is goed, ik en een maatr van me spelen er nog steeds wel eens mee
de volgende spellen zijn onze favo's
NHL93
NHL94
NHL95
NHL96 -> de beste, want deze heeft en vechten en 0ne-timers
NHL97
Skitchin
Royal Rumble
SOR
SOR2
SOR3
Golden Axe
Probotector
Tiny Toons sports
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq