Feature: Blokkeerfunctie en notificatie post report.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:56

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
Zie topictitel. Nav een aantal minder plezierige ervaringen hier op Tweakers zou ik graag zien dat er een blokkeer functie komt, die in ieder geval ervoor zorgt dat je posts van de geblokkeerde gebruiker niet langer te zien krijgt. Blokkeren van crewleden uitgezonderd natuurlijk, maar dat lijkt me wel te regelen door met rechten te spelen?

Het 2e verzoek heeft te maken met het rapporteren van iemand's post/topic. Het zou een hele goede zaak zijn als je een melding krijgt "Iemand heeft jouw $post gerapporteerd" waar $post dan een link naar de betreffende post is. Niemand hoeft te weten wie gerapporteerd heeft uiteraard, de verdere tekst en uitleg van de rapporterende gaat ook niemand iets aan. Zuiver een melding. Dan kan degene die gerapporteerd is zelf zijn of haar post nog eens goed bekijken en evt. dingen weg halen of verduidelijken. De crew kan toch wel inzien wat er evt. veranderd is dus dat is het probleem niet. Evt. met een timer, dat je binnen X tijd na die melding nog zelf de kans hebt dingen te verduidelijken/weg te halen/terug te nemen en daarna je post sowieso gelocked wordt.

Dat laatste verzoek dien ik in nav een andere discussie die ik nu met de crew voer (voor dit topic verder niet relevant en ik ga daar verder ook niet op in, dit voor de duidelijkheid), waarin men stelt dat er nogal eens over mijn posts is geklaagd recentelijk. Voor mij is dat nu absoluut niet te controleren, maar met een dergelijke feature zou ik er exact van op de hoogte zijn en al veel eerder een signaal krijgen om sommige posts misschien niet of anders te plaatsen. En de mensen die daadwerkelijk over mij geklaagd zouden hebben en mijn posts liever niet meer zien, zouden met die blokkeerfunctie van mij af zijn ;)

Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-05 19:15

Dido

heforshe

Dat eerste (posts van gebruiker X niet meer zien) is volgens mij met css op te lossen. Ik meen dat ik daar mensen over gehoord heb, waarschijnlijk kun je ergens wel een bestaand stukje css vandaan plukken.
Yup, hiero.
Moet je alleen zelf het id van de gebruiker even aanpassen.

[ Voor 26% gewijzigd door Dido op 08-05-2025 18:57 ]

Wat betekent mijn avatar?