Nintendo verwacht Switch 2 in eerste jaar 15 miljoen keer…

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke the Duke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 20:33
Artikel: nieuws: Nintendo verwacht Switch 2 in eerste jaar 15 miljoen keer te verkopen
Auteur: @EvelineM

15 miljoen keer? Een jaar heeft maar 365 dagen, dan mag je’m maar heel kort bezitten. Of bedoelen jullie 15 miljoen stuks?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
:?

Nintendo verkoopt hem 15 miljoen keer. Je kunt een (fysiek) stuk maar 1x verkopen (daarna is ie niet meer van jou). Dus ze moeten er dus minimaal 15 miljoen maken om er 15 miljoen keer een te verkopen.

Volgens mij zoek je spijkers op laagwater.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EvelineM
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 16-07 11:26

EvelineM

Nieuwsredacteur
Logischerwijs gaat het inderdaad om 15 miljoen stuks. Ik zal de eerste zin ietsje aanpassen, maar de kop laat ik wel zo staan. Volgens mij snapt iedereen wel dat het hier niet om 1 console gaat die Nintendo 15 miljoen keer verkoopt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdn135
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Nintendo verwacht dat het zijn fiscale jaar 2026 15 miljoen exemplaren van de nieuwe Switch 2-console gaat verkopen. Het fiscale jaar van Nintendo loopt van 1 april 2025 tot 31 maart 2026.
De term fiscale/fiscaal jaar is een foutieve vertaling van fiscal year. De juiste vertaling is boekjaar. Als een boekjaar niet op 31-12 eindigt dan noem je dat een gebroken boekjaar. Maar het woord "gebroken" zou ik weglaten.