Cognitieve Dissonantie. Nog vóór een aanschaf. Waar doe ik goed aan? Je kent het wel.
Ik ben op zoek naar een dikke bluetooth speaker. Geschikt voor tuinfeest, straatBBQ, bij de tent op een sporttoernooi. Zulk werk.
De keuze balanceert nu tussen 2 apparaten. Een JBL Partybox 320 of een Teufel Rockster Air2.
Met ING-punten kost een Partybox320 (nu) ±€399,- op de site van JBL. Op de site van Teufel Audio kost de Rockster Air2 momenteel €549,-. Beiden nèt goedkoper dan in de PriceWatch
Nog een paar weken tot de vakantiegeld-aanbiedingen je rond de oren vliegen...
Pro JBL: 240W, lagere prijs. Verwisselbare batterij. Te linken met andere JBL's.
Con JBL: 12-18u batterijtijd, LED-shizzle, Amerikaans
Pro Teufel: 58u batterijtijd, mooier apparaat, Europees
Con Teufel: 80W, hogere prijs
Zijn er argumenten om de keuze 1 kant op te laten vallen? Of misschien zijn er nog andere opties die ik niet overwogen heb. (Om de Cognitieve Dissonantie nóg groter te maken
)
Die €549,- is écht wel de max wat ik wil uitgeven.
Ik ben op zoek naar een dikke bluetooth speaker. Geschikt voor tuinfeest, straatBBQ, bij de tent op een sporttoernooi. Zulk werk.
De keuze balanceert nu tussen 2 apparaten. Een JBL Partybox 320 of een Teufel Rockster Air2.
Met ING-punten kost een Partybox320 (nu) ±€399,- op de site van JBL. Op de site van Teufel Audio kost de Rockster Air2 momenteel €549,-. Beiden nèt goedkoper dan in de PriceWatch
Nog een paar weken tot de vakantiegeld-aanbiedingen je rond de oren vliegen...
Pro JBL: 240W, lagere prijs. Verwisselbare batterij. Te linken met andere JBL's.
Con JBL: 12-18u batterijtijd, LED-shizzle, Amerikaans
Pro Teufel: 58u batterijtijd, mooier apparaat, Europees
Con Teufel: 80W, hogere prijs
Zijn er argumenten om de keuze 1 kant op te laten vallen? Of misschien zijn er nog andere opties die ik niet overwogen heb. (Om de Cognitieve Dissonantie nóg groter te maken
Die €549,- is écht wel de max wat ik wil uitgeven.
[ Voor 1% gewijzigd door 1of6Billion op 08-05-2025 09:06 . Reden: extra Pro JBL ]