Ik heb sind 4 maanden MS optical mouse, een prima dingetje maar 5 minuten geleden deed hij het niet meer. Na wat onderzoekswerk ben ik er achter gekomen dat er een breuk in de kabel zit. Nu is mijn vraag of dit onder garantie valt of niet want anders ga ik er zelf aan knutselen
Misschien dat je dan tog beter een draadloze moest kopen
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Een draadloze was niet gek maar dit is echt behelpen zeg moet je de hele tijd met de kabel wiebelen wil je je muis bewegen. Daarom wou ik weten of het garantie is of niet want anders draai ik hem dadelijk nog open.
Dit is nog garantie, behalve als de draad aan de buitenzijde beschadigd is. Met andere worden, als er sporen opzitten dat het snoer klem oid heeft gezeten, dan is het imho geen garantie meer.
Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs
Bedankt wimmel24 ik zal eens even kijken want het is precies op het punt waar de draar de muis binnen gaat en een kronkel maakt dus daar zitten volgens mij altijd sporen.
De winkelOp zondag 16 september 2001 21:25 schreef -bolio- het volgende:
Er zitten geen grote sporen van knelling daar maar het is precies het punt waar de kabel in de muis gaat... Wie o wie schept duidelijkheid
Ga er gewoon heen en vraag het, het is goed mogelijk dat ze je gewoon een nieuwe geven zonder te kijken, en ook dat goed mogelijk dat ze doorzeiken. Kijk het gewoon ff aan zeg...
Pagina: 1