Peace is not simply the absence of war.
Verwijderd
D'r staat vast wel een bestandje met de md5 sums bij zodat je kan controleren of je file gaar is of niet?
En ja, mn file is gaar
. Even niet aan de md5 gedacht, bedankt
. Goed, dat wordt dus (weer) downloaden. Kan het aan download accelerator liggen?
yeps, zeker welOp zondag 16 september 2001 21:18 schreef KroeT het volgende:
En ja, mn file is gaar. Even niet aan de md5 gedacht, bedankt
. Goed, dat wordt dus (weer) downloaden. Kan het aan download accelerator liggen?
ik heb geluk gehad, bij mij is het goed gegaan met download accelerator, maar vanochtend met de demo van RTCW had ik toch een paar errors, die krijg je dus bij het aan elkaar knopen van het bestand
je kan wel proberen dat je m een verbinding laat maken, dan gaat het miss iets langzamer, maar je hebt wel de resume support
Je hoeft niet opnieuw te downloaden. Met het tooltje Rsync kun je alleen de verschillen downloaden. Dan hoef je geen 650 MB, maar slechts een paar MB te downloaden.
Ik heb het vermoeden dat rsync niet in Windows beschikbaar is 
Andere mogelijkheid is een FTPclient te gebruiken in plaats van downloadmanagers of browserdownload.
Andere mogelijkheid is een FTPclient te gebruiken in plaats van downloadmanagers of browserdownload.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Verwijderd
Geen idee wat het is, maar het is er opzekers voor WindowsOp zondag 16 september 2001 23:08 schreef BackSlash32 het volgende:
Ik heb het vermoeden dat rsync niet in Windows beschikbaar is
Kewl
!
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Heel veel van de GNU tools compilen ook in windows hoor.Op zondag 16 september 2001 23:28 schreef BackSlash32 het volgende:
Kewl!
ik kom er GVD net ook achter KUT KUT KUT.. .HELE cd verneukt tering damn it..
het was een audio cd geworden en daar heb ik niks an DOH DOH
het was een audio cd geworden en daar heb ik niks an DOH DOH
Nou, tis me gelukt. Had m al opnieuw gedownload voordat ik de rsync reply zag, maar tis me wel gelukt. Mandrake draait nu
. Ik moet eerlijk zeggen dat het me trager overkomt dan xp... (Duron 800, 256 mb). Maar dat zal wel schijn zijn of zo.
Pagina: 1