Ik heb een website gebouwd voor starters op de woningmarkt

Pagina: 1
Acties:
  • 551 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martmin
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 26-05 18:50
Hey allemaal,

Ik ben de laatste tijd zelf bezig met het zoeken naar een huis (voor het eerst), en ik vond het echt super onoverzichtelijk allemaal. Zoveel informatie overal, maar nergens gewoon één plek waar alles een beetje duidelijk wordt uitgelegd. Veel calculators bij verschillende partijen en kwam ook veel begrippen en jargon tegen. Zo kwam ik redelijk laat achter de 10% waarborgsom en kosten voor een bankgarantie.

Daarom heb ik iets gemaakt waarvan ik hoop dat het anderen helpt:
*knip*

Het is een simpele, overzichtelijke site met praktische info over het kopen van je eerste huis in Nederland. Geen verkooppraatjes, gewoon duidelijke uitleg, checklists en handige tools. Alles wat ik zelf had willen weten toen ik begon met zoeken. Gemaakt via verschillende tools en ook met hulp van AI voor het sommige calculators.

Ik deel dit hier niet om reclame te maken, maar omdat ik hoop dat het anderen helpt. Feedback is trouwens ook welkom — ik blijf het verbeteren op basis van ervaringen van andere starters.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

[ Voor 5% gewijzigd door twain4me op 07-05-2025 21:41 ]

Trotse bouwe van https://huiskoopwijzer.nl/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 01-06 22:47
Dus wel gewoon om reclame te maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martmin
Haha touché

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Best een interessante website. Ik zou zeggen plaats deze link in je signature en discussieer lekker mee in een van de huizenmarkt topics:).

1 puntje van kritiek, de eigen inbreng is maximaal 500k, of is het alleen voor starters bedoeld? ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Sport_Life op 07-05-2025 21:39 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
de sliders in de calculator reageren slecht in mijn browser (Brave op Win11): ik moet er naast klikken om de bolletjes te kunnen verschuiven.

verder zeker een aardige site voor een snelle inschatting van wat er globaal mogelijk is :)

[ Voor 5% gewijzigd door JJ Le Funk op 07-05-2025 21:40 ]

~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martmin
Thanks! Ja klopt, hij is nu vooral voor starters bedoeld, die hebben niet zo snel 500K liggen denk ik. Maar wil later nog even goed kijken of ik 'm kan aanpassen zodat het ook interessant kan zijn voor doorstromers.

Die sliders moet ik nog even goed fixen, nu moet je er idd soms net onder klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 16:38

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Dit valt onder werving, daarom een slotje
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.