Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar onderdelen die passen bij mijn eerste gaming pc.
Wat is je budget?
budget ben ik niet al te moeilijk over. Mag €1500 zijn maar ook €2000. Omdat dit mijn eerste build is hoeft het niet een dream pc te zijn uiteraard.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik speel vooral de wat grotere spellen. Denk aan assasins creed , Elden Ring. Online speel ik veel COD Warzone met vrienden. Ben opzoek naar pc onderdelen die jullie zouden aanraden. Wees niet te streng ik heb er niet veel verstand van. Maar sta open om te leren!
Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar onderdelen die passen bij mijn eerste gaming pc.
Wat is je budget?
budget ben ik niet al te moeilijk over. Mag €1500 zijn maar ook €2000. Omdat dit mijn eerste build is hoeft het niet een dream pc te zijn uiteraard.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik speel vooral de wat grotere spellen. Denk aan assasins creed , Elden Ring. Online speel ik veel COD Warzone met vrienden. Ben opzoek naar pc onderdelen die jullie zouden aanraden. Wees niet te streng ik heb er niet veel verstand van. Maar sta open om te leren!