Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazuin99
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 31-05 18:54
Ik wil graag UCL kijken maar heb geen tv abbo. Ik heb gisteren al verschillende pogingen gedaan. Zelfs een VPN afgesloten maar zonder succes. Ik wil uiteraard op TV kijken. Heb android telefoon, lg smart tv, hbo, videoland, amazon prime, npo+, chromecast en dus nordvpn. Wat is de oplossing?

Beste antwoord (via bazuin99 op 11-05-2025 19:11)

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
We zijn inmiddels aanbeland bij de finales. Die zijn allemaal gratis te zien via Ziggo GO:

https://www.ziggo.nl/uefa

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online
TV kijken zonder abonnement gaat natuurlijk niet zo best.

Op Youtube kan je wel samenvattingen zien van de UEFA Champions League.
En van de vrouwen competitie vaak ook live complete wedstrijden op het DAZN kanaal.

Soms ben ik bijna gelukkig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Heb je al geprobeerd of je het via de kabel kunt kijken? Hoewel ik al ruim negen jaar weg ben bij de Ziggo-club kan ik nog steeds het onversleutelde aanbod bekijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08:50

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

bazuin99 schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 18:09:
Ik wil graag UCL kijken maar heb geen tv abbo. Ik heb gisteren al verschillende pogingen gedaan. Zelfs een VPN afgesloten maar zonder succes. Ik wil uiteraard op TV kijken. Heb android telefoon, lg smart tv, hbo, videoland, amazon prime, npo+, chromecast en dus nordvpn. Wat is de oplossing?
Er kunnen uitzendingen zijn op het open net, maar jouw vraagstelling laat denken dat je op illegale wijze gratis naar betaalde uitzendingen wilt kijken en daar gaan we op Tweakers niet bij helpen. Daarom gaat het topic op slot.

Mocht je toch bedoelen dat je op legale wijze toegang wilt hebben tot die kanalen, dan mag je mij DM'en voor de heropening van dit topic, waarna je de vraagstelling en je precieze probleem beter omschrijft. Gezien een eerdere soortgelijke vraag denk ik echter niet dat dat aan de orde is.

[ Voor 20% gewijzigd door Jorgen op 08-05-2025 00:23 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08:50

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Topic heropent op voorwaarde dat zsm:
  • Inzichtelijk gemaakt wordt of de vraag legaal is
  • Duidelijk gemaakt wordt op welke locatie gekeken wordt / de kijker zich bevindt (land is voldoende)
  • En vanuit welke locatie de uitzending/stream afkomstig is (wederom, land is voldoende)
  • Welke uitzending/stream het exact betreft
Het is binnen de EU een recht voor alle inwoners en voor zij die er verblijven om alle uitzendingen/streams afkomstig uit de EU te bekijken, zonder dat dit geblokkeerd mag worden. Vanzelfsprekend gelden daarbij normale wetgeving en eventuele abonnementskosten. Hierbij mogen geen georestricties worden opgelegd. VPN's zijn derhalve binnen de EU niet nodig.

Mocht je een stream uit de EU, buiten de EU willen bekijken, of vice versa, dan geldt dat je dat recht niet hebt. Een provider van de uitzending/stream mag dit aanbieden, maar hoeft dat niet - en je mag dus ook beperkt worden in de toegang. Mocht je een VPN willen gebruiken om georestricties of abonnementskosten te omzeilen dan kunnen we je vanzelfsprekend niet helpen.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
We zijn inmiddels aanbeland bij de finales. Die zijn allemaal gratis te zien via Ziggo GO:

https://www.ziggo.nl/uefa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blatenja
  • Registratie: November 2004
  • Nu online
Je kan toch gratis een ziggo go account aanmaken tegenwoordig? Dat kan met of zonder tv, omdat ziggo verplicht is de CL via het open net beschikbaar te maken. Ik kijk ook via de app de wedstrijden.

[ Voor 10% gewijzigd door blatenja op 16-05-2025 10:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
blatenja schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 10:37:
Je kan toch gratis een ziggo go account aanmaken tegenwoordig? Dat kan met of zonder tv, omdat ziggo verplicht is de CL via het open net beschikbaar te maken. Ik kijk ook via de app de wedstrijden.
Enkel wedstrijden van NL teams (en de finales) vandaar dat de halve (en kwart?) finales hierop niet te zien waren ;)

[ Voor 3% gewijzigd door apis29 op 19-05-2025 22:55 ]

Pagina: 1