Verdubbeling ISDE subsidie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jakob1969
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 08:54
In feb 2024 hebben wij een hybride warmtepomp aangeschaft. Hiervoor hebben wij ISDE subsidie ontvangen.

Wij nu van plan om onze kozijnen te vervangen door kunststof kozijnen met triple HR glas. ISDE subsidie bedraag EUR 111 per m2

Klopt het dat deze wordt verdubbeld bij een 2e energie besparende maatregel? Geldt dit ook voor een maatregel welke een jaar geleden is uitgevoerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makrolon
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 07:46
Volgens mij staat dit echt allemaal heel duidelijk op de rvo site...

13480 Wp solar | 2x Panasonic 7j met 1x 300l sww | (Laadpaal) installateur, pb voor een offerte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tillumen
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 28-09 19:26
Jakob1969 schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 16:05:
In feb 2024 hebben wij een hybride warmtepomp aangeschaft. Hiervoor hebben wij ISDE subsidie ontvangen.

Wij nu van plan om onze kozijnen te vervangen door kunststof kozijnen met triple HR glas. ISDE subsidie bedraag EUR 111 per m2

Klopt het dat deze wordt verdubbeld bij een 2e energie besparende maatregel? Geldt dit ook voor een maatregel welke een jaar geleden is uitgevoerd?
Ja en Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:13
Volgens mij wel, als je de aanvraag binnen 24 maanden na uitvoering van de eerste maatregel doet.
Maar het lijkt me dat als je de rekentool gebruikt, het vanzelf duidelijk wordt?

https://www.rvo.nl/subsid...ring/isde/woningeigenaren

Laat u meer dan één isolatiemaatregel installeren? Dan verdubbelt het subsidiebedrag voor isolatie. Dit geldt ook als u een isolatiemaatregel combineert met de installatie van een warmtepomp, zonneboiler of aansluiting op een warmtenet. Vraag hiervoor subsidie aan binnen 24 maanden nadat u de eerste maatregel uitvoert.

Bereken uw subsidiebedrag
Voert u meerdere maatregelen binnen 24 maanden uit? Met de ISDE-rekentool krijgt u een schatting van het totale subsidiebedrag. Voor een juiste schatting is het belangrijk dat u de rekentool volledig invult. U vindt de rekentool (Excel) hieronder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taatort
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10:35
Ik kan het mis hebben, maar het is volgens mij de gewoonte op Tweakers dat je even deelt wat je zelf al hebt uitgezocht en gevonden. Dat mis ik hier.
Dat is ook handiger voor diegene die wil reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fr33z
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
Pagina: 1