Ik heb een wekker ingesteld op mijn IPhone. Maar als ik die uitzet op mijn telefoon gaat die niet automatisch uit op mijn Apple Watch. Ik heb de Apple Watch en de telefoon al opnieuw gesynchroniseerd maar hij doet t nog steeds. Ik weet ook niet of ik de wekker op de watch uit kan zetten en op de IPhone nog steeds aan? Kan iemand mij hiermee helpen?
Vraag
Alle reacties
Ja dat zou ik ook graag willen, helaas.
Maar als je de Watch niet draagt gaat het alarm er niet op af.
Maar als je de Watch niet draagt gaat het alarm er niet op af.
@jeroen3 als ik de watch niet draag gaat het de wekker ook daarop af. De Watch ligt dan in de badkamer welke grenst aan onze slaapkamer. Zodra ik de wekker uitzet op mijn IPhone blijft hij doorgaan op de Apple Watch.
Zou het zijn dat hij geen bereik heeft met de telefoon en dan uit voorzorg beide laat rinkelen?
Of gebruik je een wekker app van een derde partij en niet de "Slaap|Opstaan" functie in de iPhone?
Of gebruik je een wekker app van een derde partij en niet de "Slaap|Opstaan" functie in de iPhone?
Is dat de wekker uit je slaapfocus toevallig?
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
@WhatsappHack klopt, die van de slaapdopje. Dus hoeveel uur je wilt slapen, waar je 's avonds een tijd kan instellen en s'ochtends, 's avonds 'stoort je telefoon je dan niet meer na de ingestelde tijd.
Ik vermoed dan dat de iPhone en watch geen verbinding hebben.
Want als je de watch draagt gaat de iPhone niet.
En als je de watch niet draagt gaat de alleen de iPhone, maar ik moet wel toegeven dat de watch bij mij dan wel op de lader ligt.
Want als je de watch draagt gaat de iPhone niet.
En als je de watch niet draagt gaat de alleen de iPhone, maar ik moet wel toegeven dat de watch bij mij dan wel op de lader ligt.
@jeroen3 ik weet niet of die wel afgaat als ik de watch omheb. Ik heb de Watch altijd af als ik ga slapen.
@WhatsappHack het is idd de slaapfocus, weet jij wat het kan zijn?
Pagina: 1