Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragadder
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Beste tweakers,

In mijn pc heb ik een ROG LOKI SFX-L 750W Platinum.
ROG LOKI SFX-L 750W platinum
Van wat ik kan vinden heeft deze PSU RGB, die configureerbaar is met een compatibel systeem maar op zijn minst een soort regenboog zou moeten weergeven.

Er komt echter geen enkel licht uit, terwijl mijn hele pc wel van stroom is voorzien, doe ik iets fout? Had ik ergens iets aan moeten zetten? of is het kapot? Ik kan er in het boekje niets over vinden.

Alvast heel erg bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-09 13:00
Hoe heb je deze aangesloten?
Zo te zien heeft je voeding een aparte connector met de aanduiding "Addressable Aura RGB". Als die aan de andere kant een ARGB connector heeft voor je moederbord, dan ben je er al, denk ik.

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragadder
  • Nu online
Er zit niets in die rgb poort bij mij, maar de voeding heeft wel stroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hell-Slave
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-09 17:42
Fragadder schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 12:26:
Misschien moet je het aansluiten dan om het te laten werken? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:48
Fragadder schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 12:26:
Er zit nota bene een Addressable RGB Cable x 1 (800mm) in de doos.
Die zal vast ergens in je voeding kunnen, andere stekkertje op het moederbord en als het goed is spatten dan de kleuren er van af. Tenzij je een kast hebt waar de voeding onder een shroud verstopt zit...... 8)

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragadder
  • Nu online
Yaksa schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 17:01:
[...]

Er zit nota bene een Addressable RGB Cable x 1 (800mm) in de doos.
Die zal vast ergens in je voeding kunnen, andere stekkertje op het moederbord en als het goed is spatten dan de kleuren er van af. Tenzij je een kast hebt waar de voeding onder een shroud verstopt zit...... 8)
Thanks ik ga zoeken! en uiteraard alles in een kleine mini itx kast gepropt :-P dus er komen dan minimaal een paar lichtstrookjes door de wand heen....
Wat het vooral ook is - kast heeft geen aan lampje, dus dan heb ik dit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragadder
  • Nu online
Uiteindelijk: het licht bleek te werken maar het is zooooo zwak in deze koeler, dat ik het alleen als ik alles uit doe kan zien, het leid niet af maar voegt ook niets toe :P helaas kan ik er niet aan zien of mijn PC aan staat (de kast die ik koos heeft geen lichtje)

Waarschijnlijk is dit met de bijgeleverde kabel anders :) maar deze heb ik niet aangesloten.

[ Voor 15% gewijzigd door Fragadder op 09-09-2025 10:27 ]

Pagina: 1