Voel je niks als je met je nagel er overheen gaat?
Dit lijkt een fysieke beschadiging op je scherm. Ik denk dat je eerder je verzekering dan de garantie nodig gaat hebben.
Hij komt zo uit de doos, is dit dan geen garantie? Hij is rechtstreeks van de doos op mijn bureau gezet.TERW_DAN schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 08:36:
Dit lijkt een fysieke beschadiging op je scherm. Ik denk dat je eerder je verzekering dan de garantie nodig gaat hebben.
als ik er voorzichtig over ga voel je verschil.lasharor schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 08:33:
Voel je niks als je met je nagel er overheen gaat?
Zo uit de doos zou ik 'm mooi terugsturen naar de winkel met de melding dat deze is beschadigd. Ik zou 'm niet simpelweg terugsturen onder WKOA, want dan is de kans dat ze moeilijk gaan doen over de beschadiging. En in de eerste 6 maanden mag de winkel bewijzen dat het defect door de klant is veroorzaakt. Dus wat dat betreft sta je vrij sterk.Maffie500 schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 08:42:
[...]
Hij komt zo uit de doos, is dit dan geen garantie? Hij is rechtstreeks van de doos op mijn bureau gezet.
Dat is duidelijk een beschadiging aan de toplaag en de onderliggende pixels werken nog.
Als 'ie zo uit de doos kwam, retour afzender
Als 'ie zo uit de doos kwam, retour afzender
Ik ga hem retour sturen.
Hopelijk snel een oplossing.
Hopelijk snel een oplossing.
Tja, zoals verwacht, zegt Alternate belgie dat dit mijn fout is en dat ik pech heb (niet hun woorden) maar dat bedoelen ze wel. Ik heb een mail gestuurd dat ik het er niet mee eens ben en heb tot nu enkel een antwoord gekregen dat dit niet binnen garantie valt.
Laatste update
Msi gecontacteerd en Alternate heeft het scherm naar MSI gestuurd.
Zelfde resultaat, geen garantie.
Ik moest dan ook 99,90€ betalen voor ik het scherm terug zou krijgen.
Nergens is dit vermeld geweest dat als ik het scherm naar MSI zou opsturen dat dit geld zou kosten.
Alternate heeft uiteindelijk toch het scherm gratis teruggestuurd.
Een zuur verhaal en het vertrouwen in Alternate is volledig weg. Ik kocht al mijn computers bij hun, maar blijkbaar zijn trouwe klanten niet belangrijk.
Msi gecontacteerd en Alternate heeft het scherm naar MSI gestuurd.
Zelfde resultaat, geen garantie.
Ik moest dan ook 99,90€ betalen voor ik het scherm terug zou krijgen.
Nergens is dit vermeld geweest dat als ik het scherm naar MSI zou opsturen dat dit geld zou kosten.
Alternate heeft uiteindelijk toch het scherm gratis teruggestuurd.
Een zuur verhaal en het vertrouwen in Alternate is volledig weg. Ik kocht al mijn computers bij hun, maar blijkbaar zijn trouwe klanten niet belangrijk.
Pagina: 1