Beste Tweakers,
Ik ben nog een stap verder (ben extreem laangzam met alles), en nu moet ik de volgende probleem oplossen:
Omdat de tengellaat te smal is, moet ik kiezen tussen
- 1: Twee kleine stukjes hout
- 2: Een lange horizontale plank
De tengellaat is 2 cm dik, 3 cm breed, is geschroefd op een OSB van rond 1cm, en onder dit OSB is er maar "diepe lucht"
, terwijl de grof schroef van de haak is 8 cm lang. Misschien moet ik een dikke rondel gebruiken voor dit grof schroef.
:strip_exif()/f/image/chel2G7TGFeCa5wGV4v5GjwT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/foHMaeUQw30tte8M0G1gih1W.jpg?f=fotoalbum_large)
Nadeel: meer kans van vocht (water loopt minder snel naar beneden)
:strip_exif()/f/image/fYQTmtb4lDNH8yIOdRghRcp5.jpg?f=fotoalbum_large)
vervolgens is Optie 2:
:strip_exif()/f/image/Y4pHFPe0gVyCVlO6MaKIod6X.jpg?f=fotoalbum_large)
Hartelijk bedankt voor de advies
Ik ben nog een stap verder (ben extreem laangzam met alles), en nu moet ik de volgende probleem oplossen:
Omdat de tengellaat te smal is, moet ik kiezen tussen
- 1: Twee kleine stukjes hout
- 2: Een lange horizontale plank
De tengellaat is 2 cm dik, 3 cm breed, is geschroefd op een OSB van rond 1cm, en onder dit OSB is er maar "diepe lucht"
:strip_exif()/f/image/chel2G7TGFeCa5wGV4v5GjwT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/foHMaeUQw30tte8M0G1gih1W.jpg?f=fotoalbum_large)
Optie 1: Twee kleine stukjes hout
Voordeel: makkelijkerNadeel: meer kans van vocht (water loopt minder snel naar beneden)
:strip_exif()/f/image/fYQTmtb4lDNH8yIOdRghRcp5.jpg?f=fotoalbum_large)
vervolgens is Optie 2:
Optie 2: Een langue horizontale plank
Dit plank moet rond 1 cm zijn, anders duwt de bovenste bout van de haak de pannen naar boven. Dit plank is moeilijk te vinden,:strip_exif()/f/image/Y4pHFPe0gVyCVlO6MaKIod6X.jpg?f=fotoalbum_large)
Toestemming nodig voor bekijken van YouTube
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubeSolarClarity Ibex Zonnepaneel Haak
Hartelijk bedankt voor de advies