Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Belgian_GST
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 13:05
Aan alle bewoners van Vlaanderen, ik heb een bericht terug gekregen van het kabinet van minister Depraetere ivm de sturing van de plug in systemen via de beschikbare p1 poort!
En wonder boven wonder..... het is goed nieuws :*) >:)
antwoord:
Beste,

Wij zijn het volledig met u eens. De P1 poort moet in de toekomst kunnen gebruikt worden als sturing. Daarom hebben we Synergrid overtuigd om haar positie hierover te wijzigen. In de komende weken zal wijzigingsprocedure van de voorschriften worden opgestart.
Met vriendelijke groeten,

Team minister Melissa Depraetere

VICEMINISTER-PRESIDENT VAN DE VLAAMSE REGERING EN VLAAMS MINISTER VAN WONEN, ENERGIE EN KLIMAAT, TOERISME EN JEUGD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avenger 2.0
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:51
Wat een typische Belgische shitshow weer. Hadden ze daar geen half jaar eerder kunnen aan denken 8)7 Voordat de regelgeving rond is en de homologaties erdoor komen zal de zomer voorbij zijn :-(

[ Voor 11% gewijzigd door Avenger 2.0 op 06-05-2025 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Belgian_GST
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 13:05
je hebt echt gelijk....
Maar we blijven positief, we kopen geen batterij enkel voor deze zomer, maar voor de (hopelijk!) komende 10jaar (ongeveer?)
In de winter kan het ook nog een zeer mooie toevoeging zijn uiteraard (als ik de opwek hier in de winter maanden zie zou ik met een kleine batterij toch direct 60-70% meer stroom kunnen gebruiken van de zon!)

komop, dit is echt goed nieuws!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LucEMertens
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 08:39
En heeft iemand al iemand bij synergrid kunnen wakker maken om dit ene lijntje over de P1 meter te schrappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LucEMertens
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 08:39
Of gebruiken ze daar nog pen en papier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avenger 2.0
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:51
Dat vereist een wetswijziging. Dus verwacht er dit jaar niet meer al te veel van. Hopelijk voor de lente van volgend jaar is het in orde :D

[ Voor 8% gewijzigd door Avenger 2.0 op 13-05-2025 08:44 ]

Pagina: 1