Toon posts:

*bios* a7v raid gebruikers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
iedereen die een CrazyApe bios gebruikt voor hun a7v , om raid te hebben , en dus misschien een beetje ziek worden van het full screen CrazyApe image bij het booten.
Heb ik even een eigen hack gemaakt voor raid , heb hem nu draaien en hij is perfect, je ziet nu gewoon weer je post gegevens voorbij komen , en heeft het originele AWARD logo bij booten.

[Bios Info] Asus A7V RAID (mod)
[Version] 1.008 | 7/17/2001
http://members1.chello.nl/~m.simons1/1008r.bin

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

denk dat weinig mesnen dit zullen doen :P zelf gemaakt zei je he :D

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• JvdBosch
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 07:30
Thankx man, Ik gebruik wel geen raid (eigenlijk helemaal geen IDE >:) ), maar deze hou ik wel even bij de hand. Just in case.

e-Niro Runway Red met Smokey Grey interieur

Verwijderd

Topicstarter
voor alle AMD RULEZ aanhangers , heb ik er ook nog 1 met het AMD ATHLON logo. *kwijl* 8-)

[edit]

ik gebruik dus BMP to EPA 2.5 voor het importeren van zo'n plaatje , heb dus nu nog unlicensed balkje onder het plaatje staan , dussuhh .. ben nu bezig .. ja hoe kan ik dat zeggen .. een volledige versie te krijgen .. en hoe moet je zelf maar bedenken :P

die award was al goed geconverteerd en is dus origineel , misschien post ik dan hier ook nog het amd logo zonder unlicensed , want dat is wel beter :)