Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik wil graag minimaal kunnen gamen specifiek het spel: Lord of the Rings Online.
Dit spel is al erg oud, en heeft dan ook geen krachtige computer of onderdelen nodig.
Maar ik zelf zou dit spel wel op high/max settings willen kunnen spelen, op 1080p.
Lekker oldschool.
Wat mag het systeem gaan kosten?
graag zo goedkoop mogenlijk, zuinig zal ook erg fijn zijn. ~500 het liefst
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
mijn ancient beeldscherm met vga, dvi-d en HDMI outputs, verder niets.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
behuizing
Cpu, -wellicht een dedicated gpu aangezien onboard graphics niet zo fijn zijn, tips en advies zijn welkom uiterraard.
Moederbord
Ram geheugen
Misschien een extra fan voor in de pc(?)
Voeding
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
niet echt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
grootte maakt niet zoveel uit, hoe zuiniger hoe beter.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Dat ik hopelijk wat hulp hierin kan krijgen, ik heb geen idee welk moederbord bijv past op een cpu. Ben een beetje een leek daarin.
Het systeem hoeft niet krachtig te zijn, maar wel zou ik dus LOTRO erop willen spelen, high/max settings.
Windows 11 zou fijn zjjn maar ik begreep dat je dan vgm ook wat meer kwijt bent.
Kwa voeding ben ik ook niet zeker.
Ik zou bijv. Ook youtube op de achtergrond willen beluisteren, 16 gram geheugen zal waarschijnlijk het beste zijn hiervoor(?)
Tot zover:
ik wil graag minimaal kunnen gamen specifiek het spel: Lord of the Rings Online.
Dit spel is al erg oud, en heeft dan ook geen krachtige computer of onderdelen nodig.
Maar ik zelf zou dit spel wel op high/max settings willen kunnen spelen, op 1080p.
Lekker oldschool.
Wat mag het systeem gaan kosten?
graag zo goedkoop mogenlijk, zuinig zal ook erg fijn zijn. ~500 het liefst
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
mijn ancient beeldscherm met vga, dvi-d en HDMI outputs, verder niets.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
behuizing
Cpu, -wellicht een dedicated gpu aangezien onboard graphics niet zo fijn zijn, tips en advies zijn welkom uiterraard.
Moederbord
Ram geheugen
Misschien een extra fan voor in de pc(?)
Voeding
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
niet echt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
grootte maakt niet zoveel uit, hoe zuiniger hoe beter.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Dat ik hopelijk wat hulp hierin kan krijgen, ik heb geen idee welk moederbord bijv past op een cpu. Ben een beetje een leek daarin.
Het systeem hoeft niet krachtig te zijn, maar wel zou ik dus LOTRO erop willen spelen, high/max settings.
Windows 11 zou fijn zjjn maar ik begreep dat je dan vgm ook wat meer kwijt bent.
Kwa voeding ben ik ook niet zeker.
Ik zou bijv. Ook youtube op de achtergrond willen beluisteren, 16 gram geheugen zal waarschijnlijk het beste zijn hiervoor(?)
Tot zover:
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 5 8400F Boxed | € 101,58 | € 101,58 |
1 | Moederborden | MSI PRO A620M-E | € 74,92 | € 74,92 |
1 | Videokaarten | Powercolor Fighter AMD Radeon RX 6600 8GB GDDR6 | € 217,- | € 217,- |
1 | Behuizingen | Antec NX360 | € 39,99 | € 39,99 |
1 | Processorkoeling | Arctic Freezer 36 | € 28,68 | € 28,68 |
1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF556C36BBE-16 | € 43,62 | € 43,62 |
1 | Voedingen | be quiet! System Power 10 550W | € 59,- | € 59,- |
1 | SSD's | Lexar NM710 1TB | € 55,90 | € 55,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 620,69 |
[ Voor 21% gewijzigd door lynx666 op 08-05-2025 23:36 ]