Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben op zoek naar een systeem waar ik de komende jaren mee vooruit kan en waarmee ik op 1440p en 144Hz kan gamen. De games die ik speel zijn zeer uiteenlopend, omdat ik voornamelijk met vrienden game en we om de zoveel tijd rouleren. Dit kunnen MOBA, MMO, Shooters, Strategy, Simulation, Survival games zijn. Verder zijn er nog wat games die ik zelf nog wil "inhalen", zoals RDR2 en Cyberpunk, omdat mijn huidige systeem deze niet lekker draait.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil graag een budget van 2000 - 2400 euro aanhouden. Dit komt niet heel erg precies, iets meer (of minder) is ook prima.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een 1440p/144Hz (G-Sync) monitor, toetsenbord, muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie onderstaande lijst. Ik ben na 2 eerdere PC builds al een tijd uit de PC bouw wereld dus mijn kennis is zeer verwaterd en moet eerlijk zeggen dat ik niet veel tijd heb gestopt in uitgebreid research op de onderdelen. Het is dus meer een richtlijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een stille setup zou fijn zijn. De PC staat in een kantoor ruimte die ik mogelijk in de toekomst met mijn vriendin ga delen, die vanwege flexibele werktijden ook nog wel eens in de avond werkt.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Jullie advies en meedenken over een nieuwe setup wordt zeer gewaardeerd!!. Vooral op de onderdelen waar misschien overkill is en het net zo goed met iets minder kan, of waar ik misschien juist wat extra kan investeren door het budget iets op te rekken.
Verder schoten de volgende vragen nog door m'n hoofd:
- In welke mate is het de moeite waard om een AMD videokaart te overwegen?
- In welke mate voegen extra case fans tegenwoordig nog wat toe?
Ik ben op zoek naar een systeem waar ik de komende jaren mee vooruit kan en waarmee ik op 1440p en 144Hz kan gamen. De games die ik speel zijn zeer uiteenlopend, omdat ik voornamelijk met vrienden game en we om de zoveel tijd rouleren. Dit kunnen MOBA, MMO, Shooters, Strategy, Simulation, Survival games zijn. Verder zijn er nog wat games die ik zelf nog wil "inhalen", zoals RDR2 en Cyberpunk, omdat mijn huidige systeem deze niet lekker draait.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil graag een budget van 2000 - 2400 euro aanhouden. Dit komt niet heel erg precies, iets meer (of minder) is ook prima.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een 1440p/144Hz (G-Sync) monitor, toetsenbord, muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie onderstaande lijst. Ik ben na 2 eerdere PC builds al een tijd uit de PC bouw wereld dus mijn kennis is zeer verwaterd en moet eerlijk zeggen dat ik niet veel tijd heb gestopt in uitgebreid research op de onderdelen. Het is dus meer een richtlijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een stille setup zou fijn zijn. De PC staat in een kantoor ruimte die ik mogelijk in de toekomst met mijn vriendin ga delen, die vanwege flexibele werktijden ook nog wel eens in de avond werkt.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Jullie advies en meedenken over een nieuwe setup wordt zeer gewaardeerd!!. Vooral op de onderdelen waar misschien overkill is en het net zo goed met iets minder kan, of waar ik misschien juist wat extra kan investeren door het budget iets op te rekken.
Verder schoten de volgende vragen nog door m'n hoofd:
- In welke mate is het de moeite waard om een AMD videokaart te overwegen?
- In welke mate voegen extra case fans tegenwoordig nog wat toe?
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 9800X3D Boxed | € 504,99 | € 504,99 |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI | € 164,90 | € 164,90 |
1 | Videokaarten | Gainward GeForce RTX 5070 Ti Phoenix | € 881,99 | € 881,99 |
1 | Behuizingen | Fractal Design North - Mesh Charcoal Black | € 153,90 | € 153,90 |
1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 5 | € 93,90 | € 93,90 |
1 | Geheugen intern | Kingston Fury Renegade KF568C36RSK2-32 | € 129,90 | € 129,90 |
1 | Voedingen | MSI MAG A850GL PCIE5 Zwart | € 115,99 | € 115,99 |
1 | SSD's | Lexar NM790 (zonder heatsink) 2TB | € 123,90 | € 123,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.169,47 |