Een tijd geleden heb ik een pc gekocht. Met in elkaar zetten had ik helaas het geheugenslot afgebroken. Deze is na lange tijd door de fabrikant hersteld.
Nu heb ik deze pc weer in elkaar gezet.
Hij lijkt helemaal succesvol op te starten. De CPU koeler toont CPU %, GPU% en temperatuur van beiden.
Alleen ik krijg geen beeld. Niet via on-board hdmi. Niet via dpi via videokaart.
Alles al opnieuw aangeduwd, maar geen verschil. Zie ik wat over het hoofd?
Edit 1: alleen het licht aan de zijkant van 2 fans doet get niet. Het scherm wel en de fan zelf is ook aan. Dus lijkt mij los van het scherm te staan.
Nu heb ik deze pc weer in elkaar gezet.
Hij lijkt helemaal succesvol op te starten. De CPU koeler toont CPU %, GPU% en temperatuur van beiden.
Alleen ik krijg geen beeld. Niet via on-board hdmi. Niet via dpi via videokaart.
Alles al opnieuw aangeduwd, maar geen verschil. Zie ik wat over het hoofd?
Edit 1: alleen het licht aan de zijkant van 2 fans doet get niet. Het scherm wel en de fan zelf is ook aan. Dus lijkt mij los van het scherm te staan.
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80