Goedeavond
ik heb het volgende probleem,
eerst eve mijn netwerk beschrijven:
Comp1
Ipadres 192.168.0.1
Externe toegangsadapter: auto ip toewijzen
Isa Netwerkkaart
Modem : 33k6
Pentium 200,16mb ram
Verbonden met crosskabel utp naar
Comp2
Ipadres 192.168.0.13
Netwerkkaart :realtec
Amd athlon 1100
Het delen van bestanden gaat prima via een cross-kabel. Maar nu het volgende. Ik wil van comp2 de modem op comp1 aankunnen sturen. Dus na een request van een webpagina ervoor zorgen dat dan de modem op comp1 gaat inbellen via de modem.
Pcanywhere ken ik wel maar comp1 lijkt me te zwak. Is er een betere oplossing? Kan het ook zonder software.Ik heb op comp2 al met VPN-connecties zitten **** maar kom er niet uit want dan reageert comp1 niet. Dus ideeen?
Deel 2: Ik kan al wel msn- en icqen maar geen bestanden versturen of ontvangen vanaf comp2, moet ik dan een proxyserver van comp1 maken???
Hoor het graag.
ik heb het volgende probleem,
eerst eve mijn netwerk beschrijven:
Comp1
Ipadres 192.168.0.1
Externe toegangsadapter: auto ip toewijzen
Isa Netwerkkaart
Modem : 33k6
Pentium 200,16mb ram
Verbonden met crosskabel utp naar
Comp2
Ipadres 192.168.0.13
Netwerkkaart :realtec
Amd athlon 1100
Het delen van bestanden gaat prima via een cross-kabel. Maar nu het volgende. Ik wil van comp2 de modem op comp1 aankunnen sturen. Dus na een request van een webpagina ervoor zorgen dat dan de modem op comp1 gaat inbellen via de modem.
Pcanywhere ken ik wel maar comp1 lijkt me te zwak. Is er een betere oplossing? Kan het ook zonder software.Ik heb op comp2 al met VPN-connecties zitten **** maar kom er niet uit want dan reageert comp1 niet. Dus ideeen?
Deel 2: Ik kan al wel msn- en icqen maar geen bestanden versturen of ontvangen vanaf comp2, moet ik dan een proxyserver van comp1 maken???
Hoor het graag.