Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een externe monitor die ik aan mijn huidige laptop(s) kan koppelen.
Nou verwacht ik dat dat met de meeste monitoren geen probleem is, echter wil ik hier wel een weloverwegen keus in maken.
De wens is om de monitor te koppelen aan een HP G5 Dock zodat ik makkelijk kan switchen tussen laptop A en B. Als de monitor een ingebouwde webcam heeft is dat mooi meegenomen, maar geen must. Verder is er mogelijk een wens om later nog een extra scherm toe te voegen. Maar ik wil eerst proberen om met 1 groot scherm uit de voeten te kunnen. Nou zie ik ook monitoren voorbij komen waar een Dock automatisch ingebouwd is, dan zou ik dus geen G5 dock hoeven aan te schaffen. Zijn er bij die monitoren nog zaken waar ik rekening mee moet houden?
Voor privé gebruik ik een HP HP PAVILION 15-EH3853ND
Voor werk gebruik ik een HP Elitebook 845 G8.
Moet ik verder bij de aanschaf nog rekening houden met de resolutie?
Mijn laptop staat nu op 1920 x 1080. Kan ik dan zonder problemen een 4k scherm koppelen of oogt dat niet prettig?
Wat is je budget?
Bij voorkeur rond de 200/300 euro. Het mag van mij zelfs een gebruikt model zijn.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor merken.
Ik heb al wat lopen rondzoeken en kwam onderstaande modellen tegen.
Zouden deze geschikt zijn voor hetgeen wat ik zoek?
uitvoering: Lenovo ThinkVision P27h-30, per stuk Zwart
Deze monitor heeft een ingebouwde dock inclusief ethernet aansluiting.
Deze mist wel een webcam, maar die zou ik dan los kunnen aansluiten (en via USB in monitor verbinden)
uitvoering: Philips B-line 275B1H/00 Zwart
uitvoering: Iiyama ProLite XUB2790QSUH-B1 Zwart
Ik ben op zoek naar een externe monitor die ik aan mijn huidige laptop(s) kan koppelen.
Nou verwacht ik dat dat met de meeste monitoren geen probleem is, echter wil ik hier wel een weloverwegen keus in maken.
De wens is om de monitor te koppelen aan een HP G5 Dock zodat ik makkelijk kan switchen tussen laptop A en B. Als de monitor een ingebouwde webcam heeft is dat mooi meegenomen, maar geen must. Verder is er mogelijk een wens om later nog een extra scherm toe te voegen. Maar ik wil eerst proberen om met 1 groot scherm uit de voeten te kunnen. Nou zie ik ook monitoren voorbij komen waar een Dock automatisch ingebouwd is, dan zou ik dus geen G5 dock hoeven aan te schaffen. Zijn er bij die monitoren nog zaken waar ik rekening mee moet houden?
Voor privé gebruik ik een HP HP PAVILION 15-EH3853ND
Voor werk gebruik ik een HP Elitebook 845 G8.
Moet ik verder bij de aanschaf nog rekening houden met de resolutie?
Mijn laptop staat nu op 1920 x 1080. Kan ik dan zonder problemen een 4k scherm koppelen of oogt dat niet prettig?
Wat is je budget?
Bij voorkeur rond de 200/300 euro. Het mag van mij zelfs een gebruikt model zijn.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor merken.
Ik heb al wat lopen rondzoeken en kwam onderstaande modellen tegen.
Zouden deze geschikt zijn voor hetgeen wat ik zoek?
uitvoering: Lenovo ThinkVision P27h-30, per stuk Zwart
Deze monitor heeft een ingebouwde dock inclusief ethernet aansluiting.
Deze mist wel een webcam, maar die zou ik dan los kunnen aansluiten (en via USB in monitor verbinden)
uitvoering: Philips B-line 275B1H/00 Zwart
uitvoering: Iiyama ProLite XUB2790QSUH-B1 Zwart
[ Voor 15% gewijzigd door BeatBeatTonny op 04-05-2025 13:23 ]