O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Vraag
Alle reacties
Lijkt mij dat de auto toen nog onder verantwoordelijkheid viel van het valet parking bedrijf. Geen idee wat er in hun voorwaarden staat welke jij hebt geaccepteerd.
Dat zijn deze, maar goed, de medewerker heeft ook geen schuld aan de schade, dat is de taxichauffeur die tegen mijn auto aan reed lijkt mij?TheBrut3 schreef op zondag 4 mei 2025 @ 12:51:
Lijkt mij dat de auto toen nog onder verantwoordelijkheid viel van het valet parking bedrijf. Geen idee wat er in hun voorwaarden staat welke jij hebt geaccepteerd.
Ik lees daarin: Klant vrijwaart Park ‘n Fly, geheel en ondubbelzinnig, voor eventuele aanspraken voor
schadevergoeding door de verzekeringsmaatschappijen van klant. In Nederland is immers het voertuig
verzekerd en is de klant de partij die ervoor kiest de auto af te geven/uit te lenen voor verplaatsing aan de chauffeur van Park ‘n Fly.
[ Voor 27% gewijzigd door carpebios op 04-05-2025 12:57 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Tip voor een volgende keer: parkeer altijd je auto zelf en neem je sleutel mee.
Gewoon even je verzekeringsmaatschappij bellen en vragen hoe precies administratief af te handelen. Vermoedelijk kwestie van schadeformulier eenzijdig invullen en zij doen de rest, maar dat weet je met 1 telefoontje
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Nee, niet verzekeringsmaatschappij, maar de leasemaatschappij, lijkt me.
Ik gok dat ze gaan zeggen dat het het meest efficiënte is wanneer jij het invult
Ik gok dat ze gaan zeggen dat het het meest efficiënte is wanneer jij het invult
... en gaat over tot de orde van de dag
Want dan kan er niemand tegen je auto rijden?turkeyhakan schreef op zondag 4 mei 2025 @ 13:45:
Tip voor een volgende keer: parkeer altijd je auto zelf en neem je sleutel mee.
Pagina: 1