Hoi
ik heb een Ethernet Switch met 5 Poorten , Deze werkt goed .
maar ik had deze week problemen in mijn netwerk, in dit netwerk zit de Ethernet Switch met 5 Poorten .
op de Ethernet Switch met 5 Poorten zitten Ledjes bij elke poort.
nu viel mij op dat alle Ledjes normaal branden maar een Led niet, Deze Led was nagenoeg uit en ging naar een tijdje langzaam feller branden .
Toen de Ledjes op de Ethernet Switch normaal branden ( alle 5X ) was mijn netwerk problemen ook opgelost.
nu mijn vraag, kan dit komen door een slechte netwerk kabel ( netwerk kabel met breuken er in )
of heef iemand wel eens mee gemaakt dat de netwerk Contacten in de Ethernet Switch vuil zijn
/f/image/SMfwoB9C7MytnfHbpteh2XrI.png?f=fotoalbum_large)
Ik heb geprobeerd om met behulp van google hier meer Informatie / oplossingen over te vinden
Alvast bedankt voor je tijd
14/UQ1A 240205.004/eng.tuomas.20240216.124251 dev-keys
Dahua Ethernet Switch – 5 Poorten – 10 / 100 Mbps
Technische specificaties
Product
Aantal poorten 5
Bedrade snelheid Tot 100 Mbps
Type behuizing Kunststof
Aansluitingen 5x 10/100 Mbit/s ports
Ethernetsnelheid 10/100 Mbit/s
LED indicatielampjes
Artikelnummer PFS3005-5ET-L
https://www.brandpreventi...-5-poorten-10-100-mbps-2/
ik heb een Ethernet Switch met 5 Poorten , Deze werkt goed .
maar ik had deze week problemen in mijn netwerk, in dit netwerk zit de Ethernet Switch met 5 Poorten .
op de Ethernet Switch met 5 Poorten zitten Ledjes bij elke poort.
nu viel mij op dat alle Ledjes normaal branden maar een Led niet, Deze Led was nagenoeg uit en ging naar een tijdje langzaam feller branden .
Toen de Ledjes op de Ethernet Switch normaal branden ( alle 5X ) was mijn netwerk problemen ook opgelost.
nu mijn vraag, kan dit komen door een slechte netwerk kabel ( netwerk kabel met breuken er in )
of heef iemand wel eens mee gemaakt dat de netwerk Contacten in de Ethernet Switch vuil zijn
/f/image/SMfwoB9C7MytnfHbpteh2XrI.png?f=fotoalbum_large)
Ik heb geprobeerd om met behulp van google hier meer Informatie / oplossingen over te vinden
Alvast bedankt voor je tijd
14/UQ1A 240205.004/eng.tuomas.20240216.124251 dev-keys
Dahua Ethernet Switch – 5 Poorten – 10 / 100 Mbps
Technische specificaties
Product
Aantal poorten 5
Bedrade snelheid Tot 100 Mbps
Type behuizing Kunststof
Aansluitingen 5x 10/100 Mbit/s ports
Ethernetsnelheid 10/100 Mbit/s
LED indicatielampjes
Artikelnummer PFS3005-5ET-L