Aansluiting qooker combi en vaatwasser aansluiting

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sita2
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 19-06 16:45
Heeft er iemand een duidelijke afbeelding of tekening voor een correcte montage van een qooker combi en vaatwasser aansluiting in 60 breed keukenkast

Ik heb een tekening maar ben niet blij met de positie van stopcontacten onder waterpunten en vraag me nu af wat gebruikelijk is.
Zie bijlage

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qd38sk8OZf-JYyJ_EEfSrWQUKiA=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Ojvg9PSDvdhc8uN6zyVx7cAu.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KtBdWjW7P-ffg8GtvEcfKB24QGg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xFaMeq7OmkNrz3WpI6dIdoiU.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 26% gewijzigd door Sita2 op 02-05-2025 22:02 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
je gaat dus geen warmwaterleiding in je keuken leggen begrijp ik?
en dan punt 17 aanhouden voor 2x koud..

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sita2
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 19-06 16:45
Er zit zeker wel warmwater in de keuken vanuit de cv. Deze moet ook aangesloten worden op de qooker combi plus.
Maar idd zie ik dat ook niet terug in de omschrijving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FredvZ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:16
Sita2 schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 21:57:
Ik heb een tekening maar ben niet blij met de positie van stopcontacten onder waterpunten en vraag me nu af wat gebruikelijk is.
De ruimte is beperkt in zo'n kastje. Je kan ze hoger laten plaatsen, maar dan kom je er niet of nauwelijks meer bij na oplevering.

Bij ons zit er eentje net iets hoger dan het water (rechts van "17" op jouw tekening), de ander op positie 7 van jouw tekening. De eerste kom ik nu nauwelijks bij nu de quooker er staat en achteraf had ik die eigenlijk ook op een andere plaats willen hebben.

Spel en typfouten voorbehouden