Hallo, ik wil een pc samen stellen om programma's zoals Bambu Lab A1, Tinkercad en Fusion 360 te gebruiken, dit in combinatie met een 3d printer.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Bambu Lab A1, Tinkercad en Fusion 360
Wat mag het systeem gaan kosten?
800 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee. Monitor, muis en toetsenbord heb ik niet. Zat te denken om te gaan voor een 27 inch 1440p scherm. Refreshrate 60hz of hoger?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wat ik heb geleerd is dat de cpu belangrijk is voor de programma's die ik wil gaan gebruiken, hoge kloksnelheid? Hoe sterk een videokaart hiervoor moet zijn weet ik zo niet.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Amd of Intel voor de cpu maakt mij niet zoveel uit, dat geldt ook voor de gpu, een amd of nvidia mag allebei. Opslag ga ik voor een nvme 1Tb, ram 16 of 32Gb, voeding maakt niet zoveel uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Energieverbruik en geluid van het systeem is niet van belang.
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik dacht om de processor en de videokaart tweedehands te kopen omdat dit toch behoorlijk mijn budget inhakt. De rest van de componenten mag nieuw. Heb helaas zelf geen lijst van onderdelen gemaakt. Hopelijk kunnen jullie mij hiermee helpen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Bambu Lab A1, Tinkercad en Fusion 360
Wat mag het systeem gaan kosten?
800 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee. Monitor, muis en toetsenbord heb ik niet. Zat te denken om te gaan voor een 27 inch 1440p scherm. Refreshrate 60hz of hoger?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wat ik heb geleerd is dat de cpu belangrijk is voor de programma's die ik wil gaan gebruiken, hoge kloksnelheid? Hoe sterk een videokaart hiervoor moet zijn weet ik zo niet.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Amd of Intel voor de cpu maakt mij niet zoveel uit, dat geldt ook voor de gpu, een amd of nvidia mag allebei. Opslag ga ik voor een nvme 1Tb, ram 16 of 32Gb, voeding maakt niet zoveel uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Energieverbruik en geluid van het systeem is niet van belang.
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik dacht om de processor en de videokaart tweedehands te kopen omdat dit toch behoorlijk mijn budget inhakt. De rest van de componenten mag nieuw. Heb helaas zelf geen lijst van onderdelen gemaakt. Hopelijk kunnen jullie mij hiermee helpen.