Goede huishoudelijke schoonmaakmiddelen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Nu online
Je kent het wel, je woont al een tijdje op jezelf en hebt een samenraapsel aan schoonmaakmiddelen.
Een roestige 10 jaar oude mop, een gaar wasrek, goedkope poetsdoekjes die stof-pluisjes los laten op je badkamermeubel, schoonmaakmiddel dat net niet lekker schoonmaakt, afwasborstels waar de haren snel krom van gaan...

Je bent het zat, je wil gewoon soortgelijk materiaal. Niet fancy smart, mag ietsje duurder zijn dan cheap Action spul maar ook weer niet honderden euros.

Maar waar koop je dat? Welk merk/type?
Zoeken op internet geeft te veel bagger. Alles is 4,5 sterren, tussen de 2 en 10 jaar oud.
Mond op mond, of fora werkt beter.

Voor mezelf, ik zoek een goede kop voor harde vloeren, en een goede afwasborstel.

Tips of must-haves?

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kalief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:09
Groene zeep die daarna Gele zeep en nu Driehoek heet.

Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cybersijp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-05 17:23
voor ramenwasspul : unger . Vooral als je regelmatig je ramen zeemt een uitkomst !

voor schoonmaakspul : dasty en blue wonder . dasty is altijd goedkoop, en bluewonder vaak per 6 stuks mooi prijsje .

plastic bakjes etc voor restjes op te slaan . ikea 365 in glas en plastic omdat het allemaal de zelfde vormfactor heeft en dus in elkaar past . Normaal passen die bakjes hjdB$*(%$@#!!!BbhjBe nooit in elkaar! Dus je hele lade ligt in no-time vol

voor afwasborstels: Vikan , daar haalt een "sorbo"het niet bij :)

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:40

Reinier

\o/

Goede kop voor harde vloeren :?

Ik vind de spullen van Greenspeed fijn. Met de grove dweil. Alleen water gebruiken (y)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:59

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

https://www.leifheit.nl/n...niumsteel-micro-duo/55045

Ik heb deze en zweer er bij. Ook eentje van de oude stempel vermoedelijk onder het motto zo worden ze niet meer gemaakt... Nou jawel. Had er eentje van de Action en gebruikt totdat die kapot ging maar ik heb deze sinds 2 jaar... Geen seconde spijt gehad behalve dat ik dit eerder had moeten doen :P

Doek gaat makkelijk de wasmachine in. Gebruik gewoon simpele allesreiniger van wat nu in de aanbieding is maar doordat er wat ruwere stukken tussen zitten haalt die wat lompere vlekken ook weg als je net iets te laat bent.

Grootste voordeel? De steel blijft wel heel en de doeken kun je voor niet extreem veel gewoon weer opnieuw halen :)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Nu online
Touchdomex schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 18:04:

Ik heb deze en zweer er bij. Ook eentje van de oude stempel vermoedelijk onder het motto zo worden ze niet meer gemaakt... Nou jawel. Had er eentje van de Action en gebruikt totdat die kapot ging maar ik heb deze sinds 2 jaar... Geen seconde spijt gehad behalve dat ik dit eerder had moeten doen :P

Doek gaat makkelijk de wasmachine in. Gebruik gewoon simpele allesreiniger van wat nu in de aanbieding is maar doordat er wat ruwere stukken tussen zitten haalt die wat lompere vlekken ook weg als je net iets te laat bent.

Grootste voordeel? De steel blijft wel heel en de doeken kun je voor niet extreem veel gewoon weer opnieuw halen :)
Die ja, die zocht ik *O*

BThGvNeOA
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Nu in de aanbieding met emmer waar je de doek in kunt uitspoelen en uitwringen zonder aan te raken. Ik heb 'm ook en het werkt goed.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roderiktweaker
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02:47
Ik gebruik tegenwoordig van die wegwerp schoonmaakdoekjes van Detol. Niet echt een aanrader trouwens, het is duur en niet milieuvriendelijk. Ik maak ook wel eens een sopje met Dreft en een beetje azijn. Ik heb deze week ook groene zeep gekocht, kijken hoe dat gaat.

Ik heb zo'n standaard dweil waarvan je het eindstuk kunt vervangen, als ie op is gaat er een nieuwe op. En voor de PVC vloer speciale reiniger daarvoor om te dweilen.

Daarnaast een goede stofzuiger met verse filters.

[ Voor 14% gewijzigd door Roderiktweaker op 02-05-2025 19:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dartlink
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12:08
Jaren zelf in de schoonmaak gewerkt als bijbaantje, het spul wat we daar gebruikten moest natuurlijk goed zijn en tegen een stootje, heb ook daarom (en nog steeds) al mijn spullen via een groothandel gekocht. Veel Taski en Diversey spullen in huis daardoor en ditto schoonmaak middelen (niks geen fancy marketing, alleen waarschuwlabels en hoe-gebruik-ik-dit-middel etiketten.

Daarnaast alleen Dreft, Dasty en Dettol in huis omdat de wederhelft dacht dat wel een keer van pas zou komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yay
  • Laatst online: 16-05 22:30

yay

Touchdomex schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 18:04:

Ik heb de tegenhanger van Vileda: https://www.vileda.nl/moppen/vlakke-mop/ultramax-xl
Erg fijn! Met de bijbehorende emmer hoef je je handen ook niet nat te maken bij het spoelen en wringen van de dweil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Poncho
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:56
Een mogelijk alternatief voor een (kleine) vloer; stoomreiniger.

Voordelen:
- geen chemicaliën
- geen doek meermaals nat maken
- geen emmer die omvalt met (vies) water
- alles in doek is dood door stoom

Nadelen:
- veel stoom en daarmee warm water wat niet elke vloer aan kan!
- ALTIJD na de tijd direct afdrogen met een droogdoek!
- stroomverbruik
- zit aan een snoer vast

Is denk ik niet voor iedereen maar voor kleine oppervlakten vind ik het wel fijn. Het 99,99% bacteriën doden vertrouw ik niet helemaal - ik zie het als gewoon een heel heet doekje dat al het vuil losmaakt en met een droogdoek neem je dat weg.
Gebruik het zelf af en toe ook op kastjes, deuren en muren (tegels). Grote wc muren glimmen gigantisch! Oh en de wc pot kan je ook nog gewoon schoon stomen. Na de tijd doekje en droogdoeken als aparte was in de wasmachine. Ik stel wel voor eentje te nemen die snel opstart en het water ontkalkt. Mijn ervaring is alleen met de Karcher SC 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Voor mij was een stoomreiniger een game changer. De vloer dweilen was nooit zo makkelijk. Ook perfect voor klusjes in de badkamer, keuken en wc. Veel beter dan een ingewikkelde Leifheit constructie en scheelt ook veel schoonmaakmiddelen die je niet meer nodig hebt. Verder een redelijke stofzuiger, en een zachte bezem voor in huis. Verder heb ik een harde borstel op steel van de Action. Kost geen drol en an als het stuk gaat koop ik nieuw. Afwasborstel gewoon goedkoop ding uit de supermarkt. Doekjes e.d., soms verzamelen ze inderdaad stof en zooi en dan koop ik ze niet meer. Het beste is eigenlijk een ouderwetse vaatdoek.

Die meuk slijt allemaal toch bij gebruik. Er is geen buy-it-for-life schoonmaakspul.

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Nu online
Da_Poncho schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 19:40:

Voordelen:
- geen chemicaliën

Nadelen:
- stroomverbruik
- zit aan een snoer vast

Is denk ik niet voor iedereen maar voor kleine oppervlakten vind ik het wel fijn. Het 99,99% bacteriën doden vertrouw ik niet helemaal - ik zie het als gewoon een heel heet doekje dat al het vuil losmaakt en met een droogdoek neem je dat weg.
Gebruik het zelf af en toe ook op kastjes, deuren en muren (tegels). Grote wc muren glimmen gigantisch! Oh en de wc pot kan je ook nog gewoon schoon stomen. Na de tijd doekje en droogdoeken als aparte was in de wasmachine. Ik stel wel voor eentje te nemen die snel opstart en het water ontkalkt. Mijn ervaring is alleen met de Karcher SC 3.
Je zegt het al, geschikt voor een kleine vloer. Onze begane grond (tegels/keramisch parket) is ~60m2.
Er gaat al elke dag de stofzuigrobot overheen, maar ook 2 kleine kinderen.
Nu hoeft het van ons niet "dood 99,99% van de bacteriën" schoon te zijn, maar eens per 2 weken (vaker als er veel naar binnen/buiten gelopen wordt) is ons meer dan voldoende.

Goed, voegen in de douche zijn altijd wat viezig, maar dat is kalk. Zou ook weg moeten gaan met schrobben en nu over tijd omdat we een waterontharder hebben.

BThGvNeOA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Kalief schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 18:00:
Groene zeep die daarna Gele zeep en nu Driehoek heet.
Ik heb dat laatst ook geprobeerd ergens voor en het werkte verrassend goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Nu online
Cybersijp schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 18:03:
voor ramenwasspul : unger . Vooral als je regelmatig je ramen zeemt een uitkomst !

voor schoonmaakspul : dasty en blue wonder . dasty is altijd goedkoop, en bluewonder vaak per 6 stuks mooi prijsje .

plastic bakjes etc voor restjes op te slaan . ikea 365 in glas en plastic omdat het allemaal de zelfde vormfactor heeft en dus in elkaar past . Normaal passen die bakjes hjdB$*(%$@#!!!BbhjBe nooit in elkaar! Dus je hele lade ligt in no-time vol

voor afwasborstels: Vikan , daar haalt een "sorbo"het niet bij :)
Dasty hebben we al in huis :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ld3WpCGyaanjJn5kEBxpHQZX97w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CnOODbB9QqPmh5jvRqkLYnAp.jpg?f=fotoalbum_large
:7

BThGvNeOA

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:00

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Leuk topic.

Ik heb een paar jaar geleden een flinke set microvezel doeken gekocht bij Neweco. Ook de waffle raamdoeken. Bevalt erg goed.

Afwasborstels neem ik altijd mee bij de ikea, zo ook de toiletborstels. Goedkoop en goes genoeg imo.

Dweil van Greenspeed met water in de steel. Gebruiken we niet veel meer sinds de dweil robot maar soms toch erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-05 22:06

Toppe

Oké ✅

Da_Poncho schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 19:40:

Voordelen:
- geen chemicaliën

Nadelen:
- stroomverbruik
- zit aan een snoer vast

Ik zoek nog steeds een dweil op stok zoals een steelstofzuiger… we hebben 7 stofzuigers in huis dus een nummer 8 is wat overdreven…

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
yay schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 19:23:
[...]

Ik heb de tegenhanger van Vileda: https://www.vileda.nl/moppen/vlakke-mop/ultramax-xl
Erg fijn! Met de bijbehorende emmer hoef je je handen ook niet nat te maken bij het spoelen en wringen van de dweil.
Ik geef dan weer de voorkeur aan deze ;) https://www.vileda.nl/moppen/pedaalbezem/turbo-3in1

Makkelijker om in kleine hoekjes te wringen.

Overigens is mijn beste 'huishoudaankoop' van het afgelopen jaar de Roborock S8 geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:22

Yucon

*broem*

Was met vlekken een nachtje in een sodaoplossing laten weken. Let op, je hebt wel meer nodig dan je verwacht. Ongeveer een kopje per emmer water.

Als je deovlekken uit shirts wil halen moet ze er eerst nog een nachtje in een emmer water met een vaatwas(!)tablet laten weken. De reden dat dat niet in 1x kan is dat er eiwitten in zitten die de soda en andere wasmiddelen niet weg krijgt. Die vaatwastabletten wel, en vervolgens kun je de vlek zelf weghalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
evilution schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 19:50:
Voor mij was een stoomreiniger een game changer. De vloer dweilen was nooit zo makkelijk. Ook perfect voor klusjes in de badkamer, keuken en wc.
Ik was me laatst aan het oriënteren op zo'n ding voor de badkamer. Voornamelijk om de voegen weer op te frissen. Werkt dat daarvoor ook?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online
Mijn ervaring na 40 jaar mijn eigen huishouden te hebben gerund:
Niet alles eerst te vuil laten worden, dan heb je niets bijzonders nodig.
Met vaatdoekjes, spons, simpele borstel en oude handdoeken kom ik een heel eind mee. Vanwege de septictank kan ik ook geen agressieve zeep gebruiken: met groene zeep of St Marc wordt het ook schoon.

Soms ben ik bijna gelukkig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yay
  • Laatst online: 16-05 22:30

yay

sOid schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 21:22:
[...]

Ik was me laatst aan het oriënteren op zo'n ding voor de badkamer. Voornamelijk om de voegen weer op te frissen. Werkt dat daarvoor ook?
Ik heb naast de fijne Vileda vlakke mop :P ook een Leifheit cleantenso power

Ik merk dat die niet werkt voor de voegen in de badkamer. We hebben beige tegels met beige voeg en als daar vuil in zit werkt de vlakke mop en de vlakke cleantenso niet. Dan werkt gewoon borstelen of poetsen met puntbelasting wel.

@sOid die pedaalbezem 3in1 lijkt me ook wel wat. Bedankt voor de tip.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002

SuBBaSS

-has Ryzen

Toppe schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 21:16:
[...]

Ik zoek nog steeds een dweil op stok zoals een steelstofzuiger… we hebben 7 stofzuigers in huis dus een nummer 8 is wat overdreven…
Iets zoals dit?

https://shop.action.com/n...od-product_variants_nl-nl
Afbeeldingslocatie: https://shop.action.com/static/images/800/6921183002060_7976576a-5f6e-4dd7-9669-87c8c9b30df9.jpg

Kan vast wel op z'n minst 1 van je stofzuigers vervangen, want dat kan ie blijkbaar ook. :+ 8)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:05

Dennis1812

Amateur prutser

[...]

https://www.bol.com/nl/p/...ocialshare_pdp_androidapp

Zoiets werkt goed voor voegen.

Die heb ik gekocht voor de vloeren. Werkt echt fantastisch. Vloer werd schoner als bij aanschaf huis.
Deze gaat er zo af en toe een keer overheen. Verder elke nacht de robot stofzuiger die ook dweilt.

Die heb ik ook op aanraden van Tweakers.
Ideaal voor je bank, stoffen trap, bekleding auto, stoffen stoelen etc. ze worden echt weer als nieuw en fris. Geweldig apparaat.

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002

SuBBaSS

-has Ryzen

Had hier zelf een uitdaging in de badkamer in de vorm van witte aanslag op mijn antraciet-kleurige vloertegels.
Heel resem aan schoonmaakmiddelen tegenaan gegooid, maar niets werkte echt.
Toen zag ik bij de Lidl een set borstels voor op een boormachine. :9~ 8)

Dat werkt echt perfect! _/-\o_
Doet het vast ook goed op voegen.

Heb verder niet veel toe te voegen na wat hier langs is gekomen, behalve dat ik hier altijd een zak soda in de schoonmaakkast heb liggen. Dat wil ook nog wel eens wonderen verrichten waar fancypancy middelen minder doen wat ze beloven.

Een go-to is inderdaad Dasty. Vooral de ontvetter, maar ze hebben allemachtig veel meer andere varianten.
Als ik er (onverdund) mee in de weer ga gebruik ik meestal wel huishoudhandschoenen trouwens want het ontvet de huid ook prima. :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-05 22:06

Toppe

Oké ✅

SuBBaSS schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 22:08:
[...]

Iets zoals dit?

https://shop.action.com/n...od-product_variants_nl-nl
[Afbeelding]

Kan vast wel op z'n minst 1 van je stofzuigers vervangen, want dat kan ie blijkbaar ook. :+ 8)
Dacht meer aan zoiets: https://www.bissell.nl/producten/spinwave-cordless maar blijkbaar zijn er weinig alternatieven

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Nu online
SuBBaSS schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 22:18:
Had hier zelf een uitdaging in de badkamer in de vorm van witte aanslag op mijn antraciet-kleurige vloertegels.
Heel resem aan schoonmaakmiddelen tegenaan gegooid, maar niets werkte echt.
Toen zag ik bij de Lidl een set borstels voor op een boormachine. :9~ 8)

Dat werkt echt perfect! _/-\o_
Doet het vast ook goed op voegen.

Heb verder niet veel toe te voegen na wat hier langs is gekomen, behalve dat ik hier altijd een zak soda in de schoonmaakkast heb liggen. Dat wil ook nog wel eens wonderen verrichten waar fancypancy middelen minder doen wat ze beloven.

Een go-to is inderdaad Dasty. Vooral de ontvetter, maar ze hebben allemachtig veel meer andere varianten.
Als ik er (onverdund) mee in de weer ga gebruik ik meestal wel huishoudhandschoenen trouwens want het ontvet de huid ook prima. :X
Dasty doet het wel goed, maar laat ook een zweem/laagje achter. Daarna moet je nog 2x er overheen met een vochtige doek oid...

Voor witte/gelige aanslag en voor de levensduur van de (vaat) wasmachine, Quooker, strijkijzer etc hebben we een waterontharder geplaatst. Zeker merkbaar verschil!

BThGvNeOA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:19
Dennis1812 schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 22:08:
[...

Die heb ik ook op aanraden van Tweakers.
Ideaal voor je bank, stoffen trap, bekleding auto, stoffen stoelen etc. ze worden echt weer als nieuw en fris. Geweldig apparaat.
Een degelijk apparaat mocht ik laatst lenen voor onze bank. Zo verslavend dat ik het hele huis door ben gegaan. Van trap tot mat tot autostoel. Aanrader!

Voegen komen hier vaak langs. Let op dat je voegen niet te hard schuurt, siliconen en normale voeg. Hoe brozer je die maakt hoe meer vuil er in gaat zitten. Vooral zacht afnemen dus!

Mijn tip voor PVC vloeren is gewoon een flinke scheut azijn en een keer in de zoveel maanden met een PVC reiniger eroverheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Nu online
Tomino schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 08:55:
[...]

Een degelijk apparaat mocht ik laatst lenen voor onze bank. Zo verslavend dat ik het hele huis door ben gegaan. Van trap tot mat tot autostoel. Aanrader!

Voegen komen hier vaak langs. Let op dat je voegen niet te hard schuurt, siliconen en normale voeg. Hoe brozer je die maakt hoe meer vuil er in gaat zitten. Vooral zacht afnemen dus!

Mijn tip voor PVC vloeren is gewoon een flinke scheut azijn en een keer in de zoveel maanden met een PVC reiniger eroverheen.
Wij hebben er ook een (wel zonder heatweave, whatever dat is).
2 opmerkingen van mijn ervaring:
  • Bij stoffering die geimpregneerd is met vuilwering, was/trek je die vuilwering er ook uit. Een bank zal dus ook weer een veelvoud sneller vies worden, tenzij je hem ook weer gelijk insprayt.
  • Strikt oppervlakkig gebruiken, sprayen en gelijk uitzuigen. Als je het laat "inweken" wordt alles dieper onder de stoffering nat en dat trek/zuig je er niet/nauwelijks uit, dus lange droogtijd.

BThGvNeOA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:05

Dennis1812

Amateur prutser

Daarom gebruiken wij het in de avond.
Nachtje drogen is meestal wel genoeg.
Dan krijg je ook het diepere vuil en geur eruit.

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Toppe schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 21:16:
[...]

Philips OneUp!
Mijn vriendin zweert erbij

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/i/2007275846.jpeg

[ Voor 47% gewijzigd door Gekkenhuis op 14-05-2025 13:36 ]

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybersijp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-05 17:23
goed borsteltje hoor ! die haren gaan niet zo snel krom , mooi spul

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

[...]

Een tijd geleden dat ik dat gedaan heb maar volgens mij ging het redelijk.

Ik heb een Kärcher en daar zitten behoorlijk wat hulpstukken bij zodat je hem voor veel klussen in kunt zetten. Ik gebruik hem ook om de vriezer snel mee te ontdooien als er ijsafzetting is. Kies er wel een waar je de stoom van kan regelen.

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Pagina: 1