Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Vraag
Alle reacties
Onder de de sticker op de 2e foto? Dus bij het CE keurmerk?
Dat is geen sticker, maar een opdruk op de plastic behuizing
Inmiddels ben ik er wel achter dat het rubberen lusje los komt, en dat de knoppenbalk een centimetertje kan buigen. Het kantelpunt lijkt tussen de twee segmenten te zitten (knoppen boven, SD-slot onder) en daar loopt 'ie vast.
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Heb je een goeie 'prying tool (set)'? Ik zou met de platte spatel (spudger) een beetje proberen te wrikken en kijken waar beweging in te krijgen is. Grote kans dat het nog ergens geklikt of gelijmd zit.
Ik heb onder andere deze kit, da's een handige.
Ik heb onder andere deze kit, da's een handige.
:strip_exif()/f/image/GMjfYLGdWUwc1KYjnzSUBewh.jpg?f=fotoalbum_large)
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Bij een ander speakertje wat ik had was het doek over de schroeven geplakt. Misschien even voelen of je ergens een holletje tegenkomt
Helaas geen prying set. En ook geen voelbare schroefgaatjes onder het doek. Met een magneetje voel ik wel twee metalen puntjes onder het doek, maar daar zit geen afwijkend gaatje. Afwijkend, omdat het hele ding vol gaatjes zit: het is natuurlijk een luidspreker
Intussen heb ik ook het metalen plaatje voorop verwijderd ( foto 8 ), maar daar zit niets achter. Wel twee kleine gaatjes, maar die gaan zo te horen naar het luidsprekertje zelf.
Ik denk dat je het moet zoeken bij de bedienings knoppen , daar zit de buiten mantel waarschijnlijk erin gevouwen .
Bij sommige JBL's moet je inderdaad na wat schroeven verwijderen, de buitenmantel er af vouwen als een soort schil. Soms met hulp van een platte schroevendraaier.
Na enig destructief onderzoek kan ik zelf terugkoppeling geven 
Bij de SD-slot en USB-c ingang bleek een sticker te zitten. Die is zo netjes aangebracht, dat het lijkt alsof de plastic behuizing daar doorloopt. Daar bleken de laatste twee schroefjes onder te zitten. Vervolgens krijg je toegang tot een heel klein compartimentje met een printje, maar wil je daar ooit iets in krijgen, dan zal dat een custom PCB moeten worden
Bij de SD-slot en USB-c ingang bleek een sticker te zitten. Die is zo netjes aangebracht, dat het lijkt alsof de plastic behuizing daar doorloopt. Daar bleken de laatste twee schroefjes onder te zitten. Vervolgens krijg je toegang tot een heel klein compartimentje met een printje, maar wil je daar ooit iets in krijgen, dan zal dat een custom PCB moeten worden
Pagina: 1