Goedemiddag medetweakers, voor mijn stiefvader ben ik op zoek naar een vervanging voor zijn chromecast met google tv. Super jammer dat die dingen niet meer verkocht worden want ze waren ideaal voor hem. Zat nu te kijken naar de roku streaming stick (hd) en de amazon fire tv stick hd, maar volgensmij worden deze ook niet in nederland verkocht (tegen de normale msrp). Iemand een ander budget alternatief dat ook nederlandse apps (ziggo, npo ect) draait? Qua beeldkwaliteit echt totaal geen eisen, man heeft geen 4k televisies.
Vraag
Alle reacties
Waarom heb je vervanging nodig, is de oude stuk? Als je een goedkope chromecast wil koop dan gewoon een 2e hands.
Hij wil er nog een voor een tweede tv. Op marktplaats is alles in de buurt op dit moment gereserveerd.SCIxX schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 10:22:
Waarom heb je vervanging nodig, is de oude stuk? Als je een goedkope chromecast wil koop dan gewoon een 2e hands.
En de logische vervanging van de Chromecast met Google tv, de Google streamer? Te duur of niet wenselijk?
Vond het een flinke verbetering.
Vond het een flinke verbetering.
Op Tweakers verwachten we dat je eigen inzet toont bij het vragen om aankoopadvies. Dat moet ook op een andere plek: Beeld en geluid koopadvies
Je moet daar dit format invullen:
Zo krijgen wij meer info en jij betere antwoorden en hebben andere lezers er ook wat aan.
Je moet daar dit format invullen:
Ik zal je topic verplaatsen naar de juiste plek én sluiten omdat het nu niet aan de voorwaarden voldoet. Je kunt mij DM'en ter heropening waarna je alles uitgebreid invult of als alternatief meteen zelf een beter topic openen.Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Zo krijgen wij meer info en jij betere antwoorden en hebben andere lezers er ook wat aan.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Dit topic is gesloten.