Hallo allemaal,
Ik ga voor het eerst een pc bouwen en vroeg me af of de lijst hieronder een beetje haalbaar is? Zouden jullie iets anders doen? Alle advies is welkom, aangezien ik dit voor de eerste keer ga doen.
Alvast bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Naast wat licht creatief werk, wil ik er vooral goed op kunnen gamen. Ik heb een 1440 ultrawide monitor (maar wil in de toekomst upgraden naar 4k/oled) en een 4K/oled tv.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van 2000 euro, maar vanwege mijn eigen bedrijf kan ik alles zonder btw aanschaffen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, niets.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles voor een goede game-pc. Voorkeur voor 2TB aan opslag.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, niet per se. Wil het liefst degelijk materiaal dat lang meegaat.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou het fijn vinden als de pc stil is. Heb nu een kant en klare pc en die blaast enorm hard bij het spelen van games.
Ga je overklokken?
Heb hier geen verstand van. Zou het leuk vinden om ooit te leren, maar geen prioriteit.
Wat verwacht je van ons?[i]
Zoveel mogelijk bang-for-buck is denk ik een goede samenvatting!
Ik ga voor het eerst een pc bouwen en vroeg me af of de lijst hieronder een beetje haalbaar is? Zouden jullie iets anders doen? Alle advies is welkom, aangezien ik dit voor de eerste keer ga doen.
Alvast bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Naast wat licht creatief werk, wil ik er vooral goed op kunnen gamen. Ik heb een 1440 ultrawide monitor (maar wil in de toekomst upgraden naar 4k/oled) en een 4K/oled tv.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van 2000 euro, maar vanwege mijn eigen bedrijf kan ik alles zonder btw aanschaffen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, niets.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles voor een goede game-pc. Voorkeur voor 2TB aan opslag.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, niet per se. Wil het liefst degelijk materiaal dat lang meegaat.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou het fijn vinden als de pc stil is. Heb nu een kant en klare pc en die blaast enorm hard bij het spelen van games.
Ga je overklokken?
Heb hier geen verstand van. Zou het leuk vinden om ooit te leren, maar geen prioriteit.
Wat verwacht je van ons?[i]
Zoveel mogelijk bang-for-buck is denk ik een goede samenvatting!
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 9800X3D Boxed | € 507,99 | € 507,99 |
1 | Moederborden | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | € 199,- | € 199,- |
1 | Videokaarten | Palit GeForce RTX 5070 Ti GamingPro V1 | € 895,91 | € 895,91 |
1 | Behuizingen | Lian Li Lancool 216 Zwart RGB | € 97,37 | € 97,37 |
1 | Processorkoeling | Noctua NH-D15 chromax.black | € 114,89 | € 114,89 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance CMK32GX5M2B6000Z30 | € 109,90 | € 109,90 |
1 | Voedingen | MSI MAG A850GL PCIE5 II | € 103,05 | € 103,05 |
1 | SSD's | Samsung 990 EVO Plus 2TB | € 130,37 | € 130,37 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.158,48 |