Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heath
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-06 18:25
Beste Tweakers,

Ik weet niet of ik het juiste subforum te pakken heb, ik hoor graag of het even moet verkassen:

Ik ben op zoek naar een digitale fotolijst die lijkt op de Aura Walden en Aura Mason Luxe, maar die wel in Nederland verkrijgbaar is. Belangrijke vereisten voor mij zijn:

- Geen touchscreen
- Groter dan 10 inch
- Hoge resolutie
- Integratie met Apple iCloud (liefst zonder tussenkomst van een ander merk, met het oog op discontinuations of faillissementen)

Budget is niet heel boeiend zolang het in de buurt blijft van de Aura, noem het maximaal €300.

Gezien bovengenoemde specs kwam ik via online reviews toch telkens weer bij de Aura modellen uit.

Heeft iemand suggesties voor een fotolijst die aan deze criteria voldoet en hier te koop is? Alle tips zijn welkom! Ook tips hoe de Aura modellen te importeren oid zijn, ik vond alleen opties die €100+ aan verzendkosten rekenden.

Alvast bedankt voor de reacties.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03:59

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ondanks dat het een display betreft, is het wel specifiek gericht op het weergeven van foto's en video's. Ik verplaats je topic daarom naar het aankoopadviesgedeelte in dat subforum. Mochten @sys64738 en @Nomad anders hierover denken - dan hoor ik dat graag.

Kijk ook eens bij Techradar, Tom's Guide, Wired, etc naar hun vergelijkingen. Wat komt er dan uit?

[ Voor 0% gewijzigd door Gonadan op 05-05-2025 20:42 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heath
Jorgen schreef op maandag 5 mei 2025 @ 19:26:
….

Kijk ook eens bij Techradar, Tom's Guide, Wired, etc naar hun vergelijkingen. Wat komt er dan uit?
Thanks voor de suggestie. Bij de vergelijkingssites etc komen er vage merken naar voren zoals Nixplay met vreemde cloud abonnementsconstructies waar ik me niet aan wil wagen. Enige redelijke suggestie was een uitvoering van Denver, een ogenschijnlijk breed gedragen merk in de digitale fotolijst “wereld”.

Ik ben met name benieuwd naar want andere opties nog, zonder cloud abonnementen (van fabrikanten die ongetwijfeld over X jaar omvallen en dan is je fotolijstje een stuk minder waard).

Ben benieuwd naar ervaring van anderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heath
Aangezien het een cadeautje is voor moederdag heb ik toch maar de knoop doorgehakt en voor de Denver PFF-1516 gekozen. Lijkt het meest aan te sluiten bij wat ik wil én een redelijk gangbaar merk te zijn. :)