[ Voor 3% gewijzigd door BCC op 01-05-2025 19:27 ]
Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.
Ook met die term kom ik mergens tot een screw die lijkt op het planBCC schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 19:26:
Threaded insert?
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.
Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk
Te zien aan de tekening lijkt me dit geen standaard ding, een busje met shoulder, met een gladde buitenkant en m5 schroefdraad er in?
Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.
Je hebt gelijk. Een lange M5 moer met een Hex kop.
Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk
Het is de "ontvangende moer"[/quote]BCC schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 19:35:
Waar is het voor ?
[quote] van een stuur van een winspace racefiets stuur .
Aan jullie reacties te merken zal ik de bout bij de farbrikant van het stuur in china moeten bijbestellen ipv lokaal
PGEQRZEM
Oops tekening slecht bekeken, er zit bovenaan een rand.
[ Voor 46% gewijzigd door basjuuhhh op 02-05-2025 07:24 ]
Wanneer die een beetje goede service bieden, dan werkt dat vaak het beste. Anders kan je nog met het stuur onder de arm naar een klassieke kluswinkel met zo'n enorme laatjeskast voor boutjes. Daar hebben ze zelden exact wat je zoekt, maar weten ze heel vaak iets te verzinnen waarvan je niet wist dat het bestond en wat je probleem prima oplost.roel0 schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 19:41:
[...]
Het is de "ontvangende moer"[/quote]
[quote] van een stuur van een winspace racefiets stuur .
Aan jullie reacties te merken zal ik de bout bij de farbrikant van het stuur in china moeten bijbestellen ipv lokaal
Mocht je wel eens in Utrecht zijn: Pijper aan de oude gracht. Zo niet: bekijk de foto's op Google maps en bedenk je wat daarop lijkt bij jou in de buurt.