Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral bedoeld om mee te gamen in 4K. Games zoals DOOM, Cities Skylines 2, Cyberpunk, Baldur's Gate. Maar ook licht programmeer werk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 3000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem alle randapparatuur mee. Dus muis, toetsenbord en beeldscherm zijn niet nodig. Ook neem ik de oude SSD mee, een Samsung 980 Pro.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor een bepaald merk, het moet gewoon goed spul zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De PC moet stil zijn en goed kunnen koelen.
Ga je overklokken?
Nee, dat ben ik niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Vooral advies of de componenten bij elkaar passen en of dat er dingen zijn die ik over het hoofd zie. Zijn er nog dingen die beter kunnen. Ook heb ik nu een SSD zonder heatsink gekozen is dit ook niet nodig?
Alvast bedankt voor de hulp!
Vooral bedoeld om mee te gamen in 4K. Games zoals DOOM, Cities Skylines 2, Cyberpunk, Baldur's Gate. Maar ook licht programmeer werk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 3000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem alle randapparatuur mee. Dus muis, toetsenbord en beeldscherm zijn niet nodig. Ook neem ik de oude SSD mee, een Samsung 980 Pro.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor een bepaald merk, het moet gewoon goed spul zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De PC moet stil zijn en goed kunnen koelen.
Ga je overklokken?
Nee, dat ben ik niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Vooral advies of de componenten bij elkaar passen en of dat er dingen zijn die ik over het hoofd zie. Zijn er nog dingen die beter kunnen. Ook heb ik nu een SSD zonder heatsink gekozen is dit ook niet nodig?
Alvast bedankt voor de hulp!
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 9700X Boxed | € 317,99 | € 317,99 |
1 | Moederborden | Gigabyte B850 AORUS ELITE WIFI7 | € 219,- | € 219,- |
1 | Videokaarten | Gigabyte AORUS GeForce RTX 5080 MASTER 16G | € 1.473,99 | € 1.473,99 |
1 | Behuizingen | Fractal Design Pop Air Black Solid | € 84,90 | € 84,90 |
1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 6 - Dual Fan Black Edition | € 55,- | € 55,- |
1 | Ventilators | be quiet! Silent Wings 4 120mm PWM, Zwart | € 20,74 | € 20,74 |
3 | Ventilators | be quiet! Silent Wings 4 140mm PWM | € 22,17 | € 66,51 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance CMK32GX5M2B6000Z30 | € 109,90 | € 109,90 |
1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 12 M 850W | € 134,74 | € 134,74 |
1 | SSD's | Samsung 9100 Pro, geen heatsink 2TB | € 259,- | € 259,- |
Totaal | € 2.741,77 |