[ TI-83 ] Proggie om tekst in te voeren via PC??

Pagina: 1
Acties:

• eelcoo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-08-2025
Als je dus zo'n linkkabeltje hebt, dan weet ik dat je gewoon software van internet kan downen om er van alles op te zetten, maar heb je ook iets dat je gewoon op je computer een tekstje uittypt, en dan later op je rekenmachine terug kan lezen??

Ik heb al goed gezocht, kon nix vinden

• BOOTZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-02 10:21
spiekbriefjes maken?? >:)

volgens mij kan het wel als je een program maakt waar je alles in typt, en die vervolgens naar de grm stuurt, en daar kan je met edit weer alles lezen. is niet helemaal wat je bedoelt misschien maar het werkt iig wel

Maak je eigen poll

• Keeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Je kan toch gewoon in program>new en dan daar al je spiekdingen invoeren?? Zo deden wij dat 'back-in-the-days' :)

• eelcoo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-08-2025
Op zondag 16 september 2001 20:07 schreef BOOTZ het volgende:
spiekbriefjes maken?? >:)

volgens mij kan het wel als je een program maakt waar je alles in typt, en die vervolgens naar de grm stuurt, en daar kan je met edit weer alles lezen. is niet helemaal wat je bedoelt misschien maar het werkt iig wel
oke oke spiekbriefjes maken ja ;)

maar ik vind het een beetje omslachtig om eerst helemaal een proggie te maken en daar in trug te lezen... zit er niet gewoon een tekst-editor op ofzo??
Op zondag 16 september 2001 20:10 schreef keeper het volgende:
Je kan toch gewoon in program>new en dan daar al je spiekdingen invoeren?? Zo deden wij dat 'back-in-the-days' :)
hmm ik wil het op mijn PC typen he.. gaat heel wat sneller als een beetje prutsen met die knoppies van die rekenmachine :D

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

http://www.google.com/search?q=TI-83+%2Bsoftware&hl=nl&lr=

hier ff bladeren, je hebt wel een datakabel nodig

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07:56
Op zondag 16 september 2001 20:32 schreef -=Eelco=- het volgende:

[..]

... zit er niet gewoon een tekst-editor op ofzo??
[..]
De TI-83 heeft geen speciale text editor, dus je moet gebruik maken van de programma editor.

Om je briefje te tikken op de computer, gebruik je TI-graph link. Deze kan je hier downloaden:

http://education.ti.com/product/accessory/link/down/link83.html

Je hebt (uiteraard ;) ) wel een kabel nodig

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Pagina: 1