Apple agenda synchroniseren in agenda android

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenww
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 18-05 08:53
Hoi Allemaal,

Mijn vriendin heeft een Iphone. Via haar werkrooster app wordt haar rooster naar haar apple agenda geëxporteerd/gesynchroniseerd. Nu willen wij graag onze roosters in onze agenda delen. Het is alleen zo dat haar werkapp slechts aan 1 agenda kan worden gekoppeld, in dit geval haar apple agenda. Nu vraag ik mij af, is er een mogelijkheid dat ik haar apple agenda kan delen zodat haar afspraken in mijn agenda terecht komen en synchroniseren? Het grote probleem is dat ik een androidtoestel heb. Ik gebruik momenteel gmail agenda maar wil gerust overstappen naar iets anders. Het lukt op de een of andere manier niet om de werkapp te koppelen aan een mailadres zodat deze in aan een agenda kan worden toegevoegd.

Ik heb al het eea gegoogled maar daar vind ik alleen oplossing voor apple naar apple.

Groetjes Jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Jeroenww schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 11:06:
Hoi Allemaal,

Mijn vriendin heeft een Iphone. Via haar werkrooster app wordt haar rooster naar haar apple agenda geëxporteerd/gesynchroniseerd. Nu willen wij graag onze roosters in onze agenda delen. Het is alleen zo dat haar werkapp slechts aan 1 agenda kan worden gekoppeld, in dit geval haar apple agenda. Nu vraag ik mij af, is er een mogelijkheid dat ik haar apple agenda kan delen zodat haar afspraken in mijn agenda terecht komen en synchroniseren? Het grote probleem is dat ik een androidtoestel heb. Ik gebruik momenteel gmail agenda maar wil gerust overstappen naar iets anders. Het lukt op de een of andere manier niet om de werkapp te koppelen aan een mailadres zodat deze in aan een agenda kan worden toegevoegd.

Ik heb al het eea gegoogled maar daar vind ik alleen oplossing voor apple naar apple.

Groetjes Jeroen
Google geprobeerd?

Als ik er even app zoek vind ik genoeg namelijk:

https://www.reddit.com/r/...with_alternative_android/

https://www.onecalendar.n...cloud-calendar-on-android

https://play.google.com/s...id=com.granita.caldavsync

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenww
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 18-05 08:53
Jup, maar op de een of andere manier werkt dit niet. Het lukt wel om haar afspraken die gekoppeld zijn aan een email over te krijgen maar dus niet het werkrooster. Maar ik denk dat het probleem ligt bij de werkapp. In ieder geval bedankt voor je hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-05 11:11

talin

ES-MA

je hebt het over haar "werkapp" kan je dat eens toelichten?

die werkagenda is niets anders dan een (microsoft)account die word beheerd door een ander.
daar word de planning in gezet en de export daaruit (.ical) kan worden gedeeld door een mail adres wat ze ooit heeft opgegeven, die hebben ze op de server ingegeven en synct.

zo lang jij niet jou mail adres in dat systeem krijgt zal er ook geen sync plaats kunnen vinden.
en ze zal zelf niet over die gegevens beschikken want alleen zichtbaar in een app? dus kan ze zelf ook geen export maken.

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!