Toon posts:

is voor een bedrijf hardware goedkoper??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
de vriend van me ma heeft een eigen bedrijf en hij zegt dat hij hardware veel goedkoper kan krijgen via de groot handel.

Is dit Waar??

Verwijderd

Op zich wel, je mag met een kvk# bij groothandels kopen, dat scheelt vaak wel. Als je ook hardware verkoopt kan je af en toe wat "kapot laten gaan", en dan betaal je ook geen btw.

• Apothor
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-04 14:06
Als je een bedrijfje en je kunt een geldige reden aanvoeren waarom je die spullen voor je bedrijfje nodig hebt dan betaal je geen btw (19%!!) over die shit. En bij de groothandel is t zowiezo altijd goedkoper ;)!

Systeem Specs - ApoNet - DSTV Trinity

Verwijderd

Topicstarter
zal het veel schelen??

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-04 18:57
minimaal 19 % zoals erboven staat denk ik :P

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Als je het goed declareert enzo idd wel 19%.... en das toch wel wat als je een systeem van 3000 piek koopt. ik kreeg een tijdje uitbetaald in hardware (ik koos t uit incl btw, en werkgever dokte dus minder (de naaier!))

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Vaak is het ook zo dat bedrijven gewoon een aantal pcs tegelijk kopen. Vaak krijg je ook korting als je die dingen in grotere getalen gaat kopen.

Verwijderd

Op zondag 16 september 2001 22:10 schreef terw_dan het volgende:
Vaak is het ook zo dat bedrijven gewoon een aantal pcs tegelijk kopen. Vaak krijg je ook korting als je die dingen in grotere getalen gaat kopen.
Idd, maar het kan ook zo zijn dat een bedrijf vaker haar hardware bij een dezelfde leverancier koopt, ze na een tijd ook een soort kwantum-korting krijgen.

• Pietert
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

De korting die je krijgt door een "lopende rekening" te hebben is vaak wat aan de lage kant. Je kan echter wel weer profiteren van een vaak betere service is mijn ervaring. Stel je koopt een HD en dat ding kapt er mee. Meestal doen ze dan totaal niet moeilijk als je als bedrijf op de stoep staat, je krijgt direct een nieuwe. Als particulier is dat minder vaak het geval.

Betere service, 19% BTW en het heeeerlijke gevoel om ergens binnen te lopen, zwik hardware onder je arm de deur uitlopen en roepen "Gooi maar op de rekening" >:) >:) >:)

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

Pagina: 1