Oordoppen voor hardlopen
Ik ren, fiets en reis regelmatig. Voor deze activiteiten gebruikte ik altijd de Jabra Elite 7 Active. Helaas zijn ze kapotgegaan en ben ik nu op zoek naar een nieuw paar oordoppen. Jabra is gestopt met de productie, dus een directe vervanger is geen optie. Ik vond de pasvorm erg fijn – ze zaten zo comfortabel dat ik nauwelijks doorhad dat ik ze in had. De ANC had wat mij betreft beter gekund.
Dus ben ik op zoek naar nieuwe oordoppen die voldoen aan mijn wensen:
• Betere ANC dan de Jabra 7
• Veilige en comfortabele pasvorm
• Zo min mogelijk windruis tijdens het hardlopen of fietsen
Dit heb ik tot nu toe geprobeerd:
• Bose QuietComfort Earbuds (2024): vielen uit mijn oren
• Sony WF-1000XM: hoorde een “dreun” telkens als mijn voet de grond raakte
• Apple AirPods Pro 2: pasvorm is goed, maar ik ervaar veel windruis
Heeft iemand aanbevelingen voor de beste opties die momenteel op de markt zijn en die beter passen bij mijn gebruik?
En als iemand tips heeft om windruis bij de AirPods Pro 2 te verminderen, hoor ik dat ook graag!
Alvast bedankt!
Ik ren, fiets en reis regelmatig. Voor deze activiteiten gebruikte ik altijd de Jabra Elite 7 Active. Helaas zijn ze kapotgegaan en ben ik nu op zoek naar een nieuw paar oordoppen. Jabra is gestopt met de productie, dus een directe vervanger is geen optie. Ik vond de pasvorm erg fijn – ze zaten zo comfortabel dat ik nauwelijks doorhad dat ik ze in had. De ANC had wat mij betreft beter gekund.
Dus ben ik op zoek naar nieuwe oordoppen die voldoen aan mijn wensen:
• Betere ANC dan de Jabra 7
• Veilige en comfortabele pasvorm
• Zo min mogelijk windruis tijdens het hardlopen of fietsen
Dit heb ik tot nu toe geprobeerd:
• Bose QuietComfort Earbuds (2024): vielen uit mijn oren
• Sony WF-1000XM: hoorde een “dreun” telkens als mijn voet de grond raakte
• Apple AirPods Pro 2: pasvorm is goed, maar ik ervaar veel windruis
Heeft iemand aanbevelingen voor de beste opties die momenteel op de markt zijn en die beter passen bij mijn gebruik?
En als iemand tips heeft om windruis bij de AirPods Pro 2 te verminderen, hoor ik dat ook graag!
Alvast bedankt!