Schalen met resolutie smartphone

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdekker
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Ik vond 2 plekken waar de GUI van Tweakers niet lekker schaalt/resized op een smartphone:

1. Als je een wenslijst hebt, en die wenst te wijzigen, dan is het uiterlijk priegelig klein op een smartphone. De wenslijst (dus voor wijzigen) zelf schaalt wel.

Voorbeeld URL: https://tweakers.net/prod.../wijzig/<eenwenslijstid>/. (omdat mijn eigen wensenlijst niet publiek is, heeft het geen zin om mijn id in te vullen).

Plaatje (het plaatje is vrij groot op de desktop, maar op je telefoon vergt dit (bijna, afhankelijk van de leeftijd _/-\o_ ) een leesbril):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WrayKp5jrIxls4QluiCRRONDQgs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hamF9eiShzdHSaK4uxUTCa7b.jpg?f=fotoalbum_large

Workaround: inzoomen.

2. Een tweede plek waar dit optreedt is bij vergelijken van producten. Selecteer je een 2e product, dan verdwijnt de 'vergelijk' knop uit beeld.

Voorbeeld URL: categorie: SSD's en kies willekeurig 1 SSD.

Plaatje (je ziet nog net links de rand van de popup):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RnvouDL9kUW87qdyBarDxnLXSUM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fk794JyjEt6eMe3RMCHzjQWg.jpg?f=fotoalbum_large

Workaround: bovenin krijg je ook een icoon/vergelijklijst mogelijkheid, waar alsnog een 'vergelijk' knop is, die wel zichtbaar is in het beeld van je smartphone.

Het zou mooi zijn als dit wel lekker zou werken op een smartphone. Op de desktop werkt het prima.
MIjn smartphone heeft een (vrij lage) resolutie van 1560x720 en een (vrij klein) 6.09" scherm.

[ Voor 4% gewijzigd door kdekker op 30-04-2025 11:37 ]

Beste antwoord (via kdekker op 06-05-2025 16:28)

• watcher46
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-06 08:19

watcher46

Devver
@kdekker eind van de ochtend een fix gereleased, kan je checken of de vergelijk popup nu wel goed wordt weergegeven?

[ Voor 22% gewijzigd door watcher46 op 06-05-2025 12:51 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:24

DaFeliX

Tnet Devver
De bewerkpagina van een inventaris is inderdaad niet responsive, als een van de 5 plekken (vind de rest maar eens :+). Dit is dus niet echt een bug, maar gewoon nog nooit aan toegekomen om deze pagina responsive te maken.

De vergelijkpopup daar is wel een bug, dat hoort niet. ik ga 'ns kijken wat er hier aan de hand is. Bedankt voor 't doorgeven!

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdekker
  • Niet online
DaFeliX schreef op woensdag 30 april 2025 @ 12:45:
De bewerkpagina van een inventaris is inderdaad niet responsive, als een van de 5 plekken (vind de rest maar eens :+). Dit is dus niet echt een bug, maar gewoon nog nooit aan toegekomen om deze pagina responsive te maken.

De vergelijkpopup daar is wel een bug, dat hoort niet. ik ga 'ns kijken wat er hier aan de hand is. Bedankt voor 't doorgeven!
Dacht ik net dat ik er al 2 had gevonden, maar helaas. Dank voor het oppakken. Ik denk dat het vinden van die andere 4 iets meer tijd kost, dan dat ik nu heb :) .

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• watcher46
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-06 08:19

watcher46

Devver
@kdekker eind van de ochtend een fix gereleased, kan je checken of de vergelijk popup nu wel goed wordt weergegeven?

[ Voor 22% gewijzigd door watcher46 op 06-05-2025 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdekker
  • Niet online
Ziet er goed uit. Kennelijk gefixed, top.
En die andere (wenslijst overzicht), dat zou toch gaaf zijn als je het gefixt wordt. Effe een ochtend boos maken en dat is het gedaan. Hou je er nog maar 4 andere over ;-).

[ Voor 15% gewijzigd door kdekker op 06-05-2025 16:29 ]