Mijn oude EPSON Stylus color 600 is naar de hell gegaan en ik wil nu 1 nieuwe kopen maar ik zit nu te twijfelen met HP en EPSON . Wie kun me 1 goede advies te geven zodat ik een goede keus kunnen maken ??? Alvast bedankt .
Ik zou voor een HP gaan omdat HP gewoon kwalitatief beter printers zijn (dus niet alleen omdat ik een HP-fan ben
).
Maar er zijn zoveel printers, ligt eraan wat je ermee wil gaan doen ?!?
Ga je zwart printen en zoek je goedkoop -> HP 640.
Wil je iets betere kwaliteit en ook redelijk kleur -> 840.
Wil je dan ook nog goede kwaliteit kleur en is de snelheid van belang ? -> 930, 950, 959.
Wil je dan echt een professionele printer met een duplexmodule (dubbelzijdig printen) -> 970cxi
Wil je ook met digitale fotografie in de weer ? -> 1000 of de 1218.
Heb je nog geen digitale camera dan kun je zelfs een combo pakken van HP, dus das printer inclusief camera.
Suc6 met de keuze.
RJ
Maar er zijn zoveel printers, ligt eraan wat je ermee wil gaan doen ?!?
Ga je zwart printen en zoek je goedkoop -> HP 640.
Wil je iets betere kwaliteit en ook redelijk kleur -> 840.
Wil je dan ook nog goede kwaliteit kleur en is de snelheid van belang ? -> 930, 950, 959.
Wil je dan echt een professionele printer met een duplexmodule (dubbelzijdig printen) -> 970cxi
Wil je ook met digitale fotografie in de weer ? -> 1000 of de 1218.
Heb je nog geen digitale camera dan kun je zelfs een combo pakken van HP, dus das printer inclusief camera.
Suc6 met de keuze.
RJ
Geniet maar tweak met mate
Verwijderd
Het gaat er dan wel om wat wil je printen kwalitatief is epson beter de 685 en de 880 van epson zijn 2880dpi dat kan hp je nog niet geven.
Dus voor foto's eerder epson ga je echt tekst printen zou ik de hp 840 of de 930 adviseren
Ook moet je rekening houden met de kosten van het gebruik de hp cartridges zijn een stuk duurder dan die van epson dus...
het is altijd een tweestrijd dit is het zelfde als
msi of asus
mcafee of norton enz..
dit is berust op persoonlijk voorkeur!
Dus voor foto's eerder epson ga je echt tekst printen zou ik de hp 840 of de 930 adviseren
Ook moet je rekening houden met de kosten van het gebruik de hp cartridges zijn een stuk duurder dan die van epson dus...
msi of asus
mcafee of norton enz..
text zou ik dus voor 200% voor canon gaan
HO moet je imho links laten liggen door peperdure cartridges, en de kwaliteit is ook niet echt bijzonder
zie reviews op internet.
HO moet je imho links laten liggen door peperdure cartridges, en de kwaliteit is ook niet echt bijzonder
zie reviews op internet.
Op zondag 16 september 2001 20:11 schreef dkwteam het volgende:
Het gaat er dan wel om wat wil je printen kwalitatief is epson beter de 685 en de 880 van epson zijn 2880dpi dat kan hp je nog niet geven.
msi of asus
mcafee of norton enz..
Verwijderd
als je geld genoeg hebt en je print veel zou ik je een laser printer van bv hp aanraden, das nog een natte droom voor mij nl
en hoe is met Lexmark en Canon ??? Zijn deze ook goed ???
HP 930 is echt perfect, print snel en kwaliteit is uitstekend, en ze prijs is niet hoog..
Canon heeft op het moment een paar mooie printers op de markt: de S600 en S800. Zeer mooi voor kleuren, maar iets minder met zwart.Op zondag 16 september 2001 21:26 schreef saigon66 het volgende:
en hoe is met Lexmark en Canon ??? Zijn deze ook goed ???
Zelf heb ik de HP840 en ben er zeer tevreden over. Alleen k*t dat je dus geen gescheiden inkt-cartridges heb.
Ik zou zelf op het moment waarschijnlijk gaan voor de HP930 ofzo. Lekker goedkoop op het moment en een zeer relaxte printer
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Pagina: 1