Ik kan niet meer inloggen met mijn outlook wachtwoord en mijn account is geblokkeerd.
Ik heb de VPN altijd uit staan als ik outlook gebruik.
Mijn herstel E-mail adres werkt niet omdat deze te vaak is gebruikt (nu al 2 dagen, niet door mij)
Andere herstelopties om mijn account te herstellen via accountcontrole (alle aliassen) mislukt met
Sorry, we ondervinden problemen bij het controleren van uw account.
-De authenticator werkt ook niet, ik kan namelijk niet inloggen zonder wachtwoord.
Ik denk dat mijn account is gehacked of dat ze het proberen te doen.
Herstellen door SMS, melding: Deze verificatiemethode werkt momenteel niet. Probeer een andere methode.
Bellen met de helpdesk werkt niet omdat het een een robot is die verwijst naar hun helppagina.
Wie kan mij helpen om mijn e-mailadres te herstellen.
Ik heb de VPN altijd uit staan als ik outlook gebruik.
Mijn herstel E-mail adres werkt niet omdat deze te vaak is gebruikt (nu al 2 dagen, niet door mij)
Andere herstelopties om mijn account te herstellen via accountcontrole (alle aliassen) mislukt met
Sorry, we ondervinden problemen bij het controleren van uw account.
-De authenticator werkt ook niet, ik kan namelijk niet inloggen zonder wachtwoord.
Ik denk dat mijn account is gehacked of dat ze het proberen te doen.
Herstellen door SMS, melding: Deze verificatiemethode werkt momenteel niet. Probeer een andere methode.
Bellen met de helpdesk werkt niet omdat het een een robot is die verwijst naar hun helppagina.
Wie kan mij helpen om mijn e-mailadres te herstellen.
[ Voor 6% gewijzigd door Metaltoby op 30-04-2025 10:04 ]