Ik ben op zoek naar een 65 inch OLED tv en wil gewoon direct een goeie in huis. Voor mijn ouders heb ik anderhalf jaar geleden een C2 gekocht voor iets meer dan 1000 euro. Daar zijn ze heel tevreden mee en het ziet er ook prachtig uit. Als ik kijk naar de C3 of B3 dan valt die prijs toch wat tegen. 1300 voor een C3, en 1100 voor een B3. Dus dan dacht ik direct maar te gaan voor een G3 voor 1600 euro. Klink wel een stukje meer maar ik ben wel fan van het close to the wall design.
Anderzijds, als ik toch rond die prijs al aan het kijken was, was mijn oog gevallen op een G4 met soundbar LG DSG10TY voor 2070 euro. Dit is wel 470 euro meer dan de LG G3, maar dan zit er een soundbar bij van 350 euro en dan kost de G4 uiteindelijk 120 euro meer dan de G3. De vraag is dan voor mij of zo een soundbar het wel waard is. Ik ben van plan mijn 2.1 tower speakers van mijn audio systeem aan te sluiten aan de tv, tenzij die LG DSG10TY soundbar beter zou klinken. Maar ik heb dus geen ervaring met soundbars.
Iemand die hier een stukje mening te geven heeft?
Anderzijds, als ik toch rond die prijs al aan het kijken was, was mijn oog gevallen op een G4 met soundbar LG DSG10TY voor 2070 euro. Dit is wel 470 euro meer dan de LG G3, maar dan zit er een soundbar bij van 350 euro en dan kost de G4 uiteindelijk 120 euro meer dan de G3. De vraag is dan voor mij of zo een soundbar het wel waard is. Ik ben van plan mijn 2.1 tower speakers van mijn audio systeem aan te sluiten aan de tv, tenzij die LG DSG10TY soundbar beter zou klinken. Maar ik heb dus geen ervaring met soundbars.
Iemand die hier een stukje mening te geven heeft?