Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonderdraad
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 31-08 07:33
Mijn vraag
Beste mensen,
IK heb gezocht en gezocht maar kan de oplossing niet vinden. Gisteren is mijn MOTO 984 5G voorzien van een nieuwe Android versie. Tot mijn verbazing krijg ik nu op het startscherm (voordat ik het stippenpatroon ga 'vegen') een scherm vol met reclame (zie foto) van de een of andere aanbieder (iedere keer verschillend) in beeld.
Is er iemand die me kan vertellen hoe ik dit uit kan zetten?

Systeem:
Android 14

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Google privacy en beveiliging settings, DNS adguard ingesteld.

Ben benieuwd naar julie suggestiesAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4Neyn8houMGfhc6mJejhCHxJfp0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rrulsE29L8mECUnAWVUs71TL.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 23% gewijzigd door zonderdraad op 29-04-2025 17:36 ]

Beste antwoord (via rens-br op 30-04-2025 11:13)

• zonderdraad
@hcQd DAnk voor je bijdrage, heb even gezocht kwam toe hier terecht: . deze video bracht me direct naar de oplossing. Als je het weet is alles simpel...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:51
Als je zoekt op "Motorola live lock screen" kun je genoeg klachten vinden, blijkbaar is dit al een aantal maanden het geval in andere regio's. Mogelijk dat er tussen de klachten ook oplossingen staan, maar aangezien ik een ander toestel heb mag je zelf zoeken,

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• zonderdraad
@hcQd DAnk voor je bijdrage, heb even gezocht kwam toe hier terecht: . deze video bracht me direct naar de oplossing. Als je het weet is alles simpel...