HQ08 waar de fan in/out??

Pagina: 1
Acties:
  • 75 views sinds 30-01-2008

• Yuri
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-08-2024
Zeg even een vraagje aan A-Open HQ08 bezitters...

Er zijn 3 plaatsen waar je een fan kan plaatsen, waar heb je de intake en waar de outtake ivm de beste airflow....????

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]

Verwijderd

aan de voorkant onderin, laat je de lucht inblazen, en aan de achterkant bovenin laat je de lucht eruit blazen.

Verwijderd

boven achter out
onder voor in

warme lucht steigt namelijk dus dan heeft het geen zin om dat er beneden uit te halen

• Orbit
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-05 21:04
En nog een walgelijk newbie topicje.
Je zoekactie naar 'airflow' leverde 50 resultaten op. Resultaten 1 - 50.
en ja, allemaal in koor:

U T F S

• Yuri
Op zondag 16 september 2001 19:51 schreef Orbit het volgende:
En nog een walgelijk newbie topicje.
[..]

en ja, allemaal in koor:

U T F S
Door Phreak (Moderator OCM - 5041) - maandag 20 augustus 2001 17:50

--------------------------------------------------------------------------------
Naar aanleiding van overmatig gebruik van de woorden UTFS (Use The F*cking Search) en RTFF (Read The F*cking FAQ) wil ik hierbij graag even duidelijk maken dat dit niet meer gewenst is.
Als iemand een vraag stelt waarvan het antwoord d.m.v. de search te vinden is dat moet je deze persoon in eerste instantie gewoon helpen. Heb je daar geen zin in post dan niets, maar kom niet met "UTFS" of "RTFF" aanzetten. Ikzelf zal dan wel bepalen of desbetreffend topic dicht gaat of dat hij gewoon open blijft.

Dit alles om de sfeer binnen DOC positief te beïnvloeden .
I rest my case! :)

• Orbit
Op zondag 16 september 2001 19:53 schreef Yuri het volgende:

[..]

[..]

I rest my case! :)
Ik niet !

Phreak kan duidelijk niet meer snel genoeg optreden. Kan jij mij eens duidelijk maken waarom je in godsnaam zelf het antwoord niet kan vinden?

Te lui?

Ik vraag het mij echt wel af hoor, sorry als ik wat agresief over kom, maar het komt zo ongeloofelijk m'n strot uit.

• Fauna
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:48
Kom op zeg, gewoon antwoord geven zou toch ook wel kunnen volgensmij. Ook al is het voor jou een logisch antwoord, voor Yuri blijkbaar niet. Geef gewoon antwoord of zeg niets. Bovendien: domme vragen bestaan niet.

• Yuri
Op zondag 16 september 2001 19:56 schreef Orbit het volgende:

[..]

Ik niet !

Phreak kan duidelijk niet meer snel genoeg optreden. Kan jij mij eens duidelijk maken waarom je in godsnaam zelf het antwoord niet kan vinden?

Te lui?

Ik vraag het mij echt wel af hoor, sorry als ik wat agresief over kom, maar het komt zo ongeloofelijk m'n strot uit.
He klojo, je hoeft niet te reageren ofzo..... als het je niet aanstaat lees je het toch niet? Oh ja sorry als ik wat agressief over kom.....

Zeker een belg ofniet?

Verwijderd

I love GOT
We love GOT

maar van mij vermindert dat gevoel iedere dag sorry

en voor die kast, voor in doet niet veel
out net naast de CPU achterin, scheelt bij mij 10°

draai nu op 35 idle

• Orbit
Op zondag 16 september 2001 19:58 schreef Fauna het volgende:
Kom op zeg, gewoon antwoord geven zou toch ook wel kunnen volgensmij. Ook al is het voor jou een logisch antwoord, voor Yuri blijkbaar niet. Geef gewoon antwoord of zeg niets. Bovendien: domme vragen bestaan niet.
Domme vragen bestaan wel, ik weet niet welke flippo ooit die zin heeft uitgevonden, maar domme vragen bestaan dus degelijk wel.

Als je niet weet dat warme lucht stijgd ben je IMO niet gekwalificeerd om een PC te gebruiken.

Dat terzijde, in de FAQ en zowat over wordt er duidelijk gemaakt dat je de search dient te gebruiken.

Sorry, ik ben het zoooooooo beu, enja, oplossing nr 1 is GoT vermijden, maar daar heb ik geen zin in, ik kom hier verdomd al langer dan 2 jaar, dat geef je niet zomaar op.

• Yuri
Op zondag 16 september 2001 20:02 schreef Orbit het volgende:

[..]

Domme vragen bestaan wel, ik weet niet welke flippo ooit die zin heeft uitgevonden, maar domme vragen bestaan dus degelijk wel.

Als je niet weet dat warme lucht stijgd ben je IMO niet gekwalificeerd om een PC te gebruiken.

Dat terzijde, in de FAQ en zowat over wordt er duidelijk gemaakt dat je de search dient te gebruiken.

Sorry, ik ben het zoooooooo beu, enja, oplossing nr 1 is GoT vermijden, maar daar heb ik geen zin in, ik kom hier verdomd al langer dan 2 jaar, dat geef je niet zomaar op.
En als jij niet weet hoe je STIJGT schrijft dan ben je volgens mij niet gekwalificeerd om hier op GoT te posten.

Verwijderd

Yuri, u bent nog onbeleefder dan ons allen, waar is Phreak ?

• Orbit
Op zondag 16 september 2001 20:03 schreef Yuri het volgende:

[..]

En als jij niet weet hoe je STIJGT schrijft dan ben je volgens mij niet gekwalificeerd om hier op GoT te posten.
Nee, dan ben ik dyslectisch.

• Yuri
Op zondag 16 september 2001 20:04 schreef Mr.ChronoM het volgende:
Ja kijk als ik gewoon ff een vraagje heb en NM en HAWK66 hebben me gewoon antwoord gegeven dan hoeft hij toch niet als een bezetene me nog eens te vertellen UTFS enz. staat trouwens ook net nog in topic van phreak dat dat nergens voor nodig is.....

En als hij me zo allemachtig bijdehand de les probeert te lezen, kan ik net zo bijdehand een reactie terug geven....

van mij part slotje

Verwijderd

stoute mensen komen bij de stoute usertjes

topics met stoute mensen ook, we staan er allen in en ik ben er ook deel van, WANT HET WERKT OP MIJN ZENUWEN AL DIE ZEVER

got is het enige wat we hebben wat echt HEEL goed is in het nederlands ! besef dat eens en kom overeen !

• Orbit
Op zondag 16 september 2001 20:04 schreef Mr.ChronoM het volgende:
Idd, k verontschuldig mij meteen als ik agresief overkom, maak GEEN rechtstreekse belediging en wat krijg ik terug?

discriminerende opmerking (Belg?, JA)

Rechtstreks aanvallende beledigingen.

BTW, antwoord nu eens op de vraag.

• Yuri
Op zondag 16 september 2001 20:09 schreef Orbit het volgende:

[..]

Idd, k verontschuldig mij meteen als ik agresief overkom, maak GEEN rechtstreekse belediging en wat krijg ik terug?

discriminerende opmerking (Belg?, JA)

Rechtstreks aanvallende beledigingen.

BTW, antwoord nu eens op de vraag.
.

prima.. zand er over?

• Orbit
Op zondag 16 september 2001 20:10 schreef Yuri het volgende:

[..]

.

prima.. zand er over?
Tuurlijk, ik doel dan ook niet op jou rechtstreeks, ik ben gewoon gefrustreerd omdat ik het niveau bijna dagelijsk zie dalen. Ik kan niet goed tegen dat machteloze gevoel. Echt niet.

Verwijderd

ok het antwoord

als je je kast wil aanpassen dan zet je de fans net na je CPU-koeler een 80*80 scheeld dus 10°

een front intake(ik heb een 92m met 47CFM) doet bijna niets een graadje of 2 nar beneden

heb nog niet geprobeert in de voorziene plaatsen bovenaan achter fans te steken omdat mijn 2de voeding die plaats ondertussen inneemt, maar ik denk ook dat het NIETS uit zou halen ...

edit:
zullen waarschijnlijk ook wel spelling fouten instaan, maar ik kan echt niet beter, nederlands op school is echt een probleem

• Yuri
dank jullie wel dan!

En over het niveau hier, ja ik ben nog niet zolang bezig met tweaken en met oc-en dus weet ik er ook nog niet zoveel vanaf... daarom ben ik hier om te leren! :)

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

En het zou wel prettig zijn als het in het vervolg zonder geflame en gescheld ging.

Dat phreak er niet "op tijd is" zegt nog niet dat dat dan maar toegestaan is.

• Yuri
hierbij officeus mijn excuus

• Daan
  • Laatst online: 18-05 18:17
Ok fijn dat jullie het zelf ff oplossen, maar totdat ik er ben moet je gewoon de user helpen. Zoals ik al zei in dat FAQ topic, ik bepaal wel of hij dicht gaat of niet. En tot die tijd helpen jullie de user!

Dit topic gaat op slot, want de search biedt wel uitkomst.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.