DivX-os ideaal voor afspelen VideoCD's?

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 07:56
Ik ben bezig van een oude pentium een speler te maken voor MP3 en Video cd's, is het DivX os ideaal voor dit soort doeleinden of is er een beter alternatief voor linux.

Bediening moet zo simpel mogelijk zijn, liefst met grote koeieletters zodat het op een afstand ook nog te lezen is

• twopack
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-03 15:16
vraag me af of een oude pentium voldoende is om DivX-jes te spelen. Mijn AMD 333 met 256 Mb krijgt hiet niet zonder schokken voor elkaar :(

specs

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
DiVX OS? was is dat voor een OS? Linuxachtig OS?

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

• arjandijk162
Divx-os is een shell voor windows 9x en ik zeg ook niet dat ik er Divx me ga afspelen, ik wil het gebruiken voor vcd

• arjandijk162
Ik heb er zelf nog weinig mee gewerkt, maar ik vroeg me af of er alternatieven zijn die een makkelijkere interface hebben of makkelijker met een lirc afstandsbediening zijn te bedienen

• Spyro_the_Dragon
  • Laatst online: 22-04-2013
Een alternatief:

www.turnstyle.com/andromeda

is in eerste instantie bedoeld voor mp3's, maar kan ook overweg met video (moet je wel een aparte player hebben, maar wordt aangeroepen door andromeda).

Ik ben hiermee bezig met hetzelfde doel (vooral veel MP3 en af en toe een DIVXje), ga het geheel besturen met draadloze muis...

MZL Spyro

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

• arjandijk162
En zijn er al proggies die ook DVD's afspelen?

• Spyro_the_Dragon
  • Laatst online: 22-04-2013
DIVXOS nog niet, volgens de maker komt daar support voor. Maar: er zijn diverse DVD (soft- en hardware) die het gebruik van een afstandsbediening ondersteunen....

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

• arjandijk162
Maar zijn er programma's die in principe geen uitgebreide interface hebben zodat je de PC bijvoorbeeld zonder toetsenbord en muis kan gebruiken?

Verwijderd

Waar kan ik dit os vinden

Verwijderd

We hebben hier in huis het geheel met een flash interface voor elkaar, wordt bestuurd door een afstandbediening via een IRman

• Hyperbird
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op woensdag 14 november 2001 10:52 schreef Mries! het volgende:
We hebben hier in huis het geheel met een flash interface voor elkaar, wordt bestuurd door een afstandbediening via een IRman
Das wel heel stoer, heb je picies?
Pagina: 1