Al jaren heb ik geen tv, maar een wat groter 2e computerscherm bij de bank. HDMI doortrekken, evenals een kleine USB hub voor de controler, muis en toetsenbord. En dan afhankelijk van waar ik wil zitten hoef ik alleen de monitor te switchen. Lekker makkelijk, vind ik zelf. Tenminste, zolang je niet te ver hoeft. Nu ben ik verhuisd, en staat mijn pc op 13 meter afstand van mijn 'tv' ipv 5 (en mijn bank op 10) , en wat ik online lees trekt een USB kabel dat niet.
Ik ben al een beetje verder gaan zoeken en ik kan de volgende opties vinden:
-HDMI van 15M + 10M USB kabel met versterkers er tussen (Die ik redelijk prijzig vind en waarvan ik hoor dat ze snel kapot gaan)
-HDMI van 15M + USB-hub* met bluetooth dongle
*niet het beste model, maar deze heb ik nog liggen, zit ook een usb A-C omzetter bij.
Maar ik heb er ook een handje van om logische opties over het hoofd te zien, dus ik denk ik vraag het hier ook even. Is er hier iemand die een soortgelijk probleem heeft opgelost, en zo ja, hoe? Of iemand die interessante aanvullingen heeft op wat ik zelf al heb gevonden? Welke van de opties die ik bedacht heb lijkt je de beste, en waarom?
Wat verder misschien nog relevante info is;
Ik heb geen vaste internet verbinding; ik gebruik onbeperkt mobiel internet via een hotspot op mijn telefoon.
Ik zit redelijk op bugdet, dus een goedkope oplossing is een leuke oplossing
(mits het werkt)
Ik ben al een beetje verder gaan zoeken en ik kan de volgende opties vinden:
-HDMI van 15M + 10M USB kabel met versterkers er tussen (Die ik redelijk prijzig vind en waarvan ik hoor dat ze snel kapot gaan)
-HDMI van 15M + USB-hub* met bluetooth dongle
*niet het beste model, maar deze heb ik nog liggen, zit ook een usb A-C omzetter bij.
Maar ik heb er ook een handje van om logische opties over het hoofd te zien, dus ik denk ik vraag het hier ook even. Is er hier iemand die een soortgelijk probleem heeft opgelost, en zo ja, hoe? Of iemand die interessante aanvullingen heeft op wat ik zelf al heb gevonden? Welke van de opties die ik bedacht heb lijkt je de beste, en waarom?
Wat verder misschien nog relevante info is;
Ik heb geen vaste internet verbinding; ik gebruik onbeperkt mobiel internet via een hotspot op mijn telefoon.
Ik zit redelijk op bugdet, dus een goedkope oplossing is een leuke oplossing