Af en toe verschijnt er spontaan een opdrachtpromptvenster op mijn computer. Het gaat zo snel voorbij dat ik niet kan lezen wat erin staat, en eerlijk gezegd heb ik geen idee waar het mee te maken heeft. Omdat ik deze laptop voornamelijk gebruik voor mijn administratie, wil ik toch graag weten wat er aan de hand is.
Mijn apparaat is een HP Spectre x360 Laptop 14-eu0620nd:
BesturingssysteemWindows 11 Pro.
ProcessorIntel® Core™ Ultra 5 - 125H.
Geheugen16 GB RAM.
Opslagcapaciteit512 GB SSD.
Scherm35.6 cm (14"), 3K (2880 x 1800), OLED Touchscreen, 120 Hz, 0.2 ms Reactietijd.
VideokaartIntel® Arc™-videokaartBekijk alle specs.
Ik heb al geprobeerd via Taakbeheer te controleren of er iets opvallends is, en ik heb de logboeken geraadpleegd, maar zonder succes. De pop-up verdwijnt zo snel dat het onmogelijk is om te achterhalen wat het precies doet.
Heeft iemand een idee hoe ik kan ontdekken wat deze mysterieuze vensters veroorzaakt?
Mijn apparaat is een HP Spectre x360 Laptop 14-eu0620nd:
BesturingssysteemWindows 11 Pro.
ProcessorIntel® Core™ Ultra 5 - 125H.
Geheugen16 GB RAM.
Opslagcapaciteit512 GB SSD.
Scherm35.6 cm (14"), 3K (2880 x 1800), OLED Touchscreen, 120 Hz, 0.2 ms Reactietijd.
VideokaartIntel® Arc™-videokaartBekijk alle specs.
Ik heb al geprobeerd via Taakbeheer te controleren of er iets opvallends is, en ik heb de logboeken geraadpleegd, maar zonder succes. De pop-up verdwijnt zo snel dat het onmogelijk is om te achterhalen wat het precies doet.
Heeft iemand een idee hoe ik kan ontdekken wat deze mysterieuze vensters veroorzaakt?