Toch maar die Fingerguard op de Delta

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
gvd, . ik zat net met me hand in me kast kijk of De GPU fan het deed, en kwam me finger per ongeluk tegen me cooler, DeltaHp dus. nu is er hele stuk huid weg, bloeden en alles. :(

dus toch maar die fingerguard er op zetten, extra dB kan wel. ;)

• Dr.Q
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-07 16:21
eheheh, ik heb 2 van die krengen op me slot-a blok, da's linke soep, daarom ook fanguards erop... (en toch gaat ik maar es pelt/h20 doen >:)

Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)

• FMS
  • Niet online
en het eerste wat ik deed was kijken of de Fan nog op opimaal RPM draaide!!!

tweaken is gevaarlijk,

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

Op zondag 16 september 2001 19:23 schreef FMS het volgende:
en het eerste wat ik deed was kijken of de Fan nog op opimaal RPM draaide!!!

tweaken is gevaarlijk,
neej hoor niet weten waar je mee bezig bent is gevaarlijk :P

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Verwijderd

/me heeft ook wel eens een stukkie van zen vinger verloren aan een fop32

Verwijderd

lol k'heb een delta 7000 rpm fan in mijn andere box :) hele vinger kwijt denk ik als ik daar aan komt

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
* veldmuis heeft ook wel eens een hak in zn vingers gehad van een klein kutfannetje :(
das nie leuk
vooral niet als er canon op staat :(
bestwel scherpe hoeken heeft dat kreng :(

• roedie
  • Laatst online: 24-10-2025
op school met die 486 bakken die altijd openstaan voel ik altijd of de fans draaien >:). Slechte gewoonte.

• Speedy-J
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 11:36

Speedy-J

AMD Enthusiast

mijn panaflo 160mm maakte ook gleufje in me vingertjes ,ja meer dan 1 vinger... :)

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

Verwijderd

Delta's zijn echt de enige fans waar ik bang voor ben als ze niet achter tralies zitten >:)

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
* jhead22 zijn kleine teentje heeft er een keer half afgelegen door de pc kast. :)

Ik had vroeger altijd mij kast open staan en de zij panelen netjes tegen een bureau staan... Kom ik sochtends naar mijn pc gelopen stoot ik mijn voet met sok aan tegen zo'n paneel aan en die snijd precies tussen mijn kleine teentje en die ernaast... AUW !!! Bloeden !!! Ouders niet thuis >:) ..... Dus kep de buren maar gebelt. Dokter kon het niet hechten omdat het op z'n vreemde plaats zit.. Dus tape erom en wachten maar...

Hij zit inmiddels weer goed vast en kast is dicht of de panelen liggen plat in een hoekje waar ik niet loop :)

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Op zondag 16 september 2001 20:50 schreef 3DBlaster het volgende:
Delta's zijn echt de enige fans waar ik bang voor ben als ze niet achter tralies zitten >:)
Kep hier een keertje een merk loos metalen 220V fan gehad... Ik denk dat je hier ook wel voor weg mag lopen :)

En wat dacht je van die fan's in luchtkokers van gebouwen of windtunnels :?

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:56
Ook weer zeer nuttig. :(
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.