Tweakers.
Wij zijn onze woning aan het renoveren.
Onze vloer gaat verwijderd worden om vloerverwarming te plaatsen.
Ons verlaagd plafond uit gyproc heb ik inmiddels uitgebroken.
Voorheen hadden we opbouw lampen en nu willen we graag inbouwspots.
Mijn verlaagd plafond heeft maar een hoogte van 7cm opbouw.
Totale hoogte is maar 235cm.
Graag zou ik inbouwspots van philips hue vinden maar de ondiepe spots wat hue in het gamma heeft is voor 3 stuks 250 euro.
Dit word een heel kostelijk grapje en ben op zoek naar alternatieven eventueel een losse GU10 fitting maar de spots zelf van hue zijn al 73mm hoog.
Plafond nog verlagen is geen mogelijkheid iemand andere ideeën hoe dit op te lossen valt nog ?
In de keuken willen we graag boven het kookeiland ook een LED strip plaatsen.
Onze metalstud hangen nu horizontaal maar de ledstrip zou verticaal moeten komen.
Ik heb gezien dat hier speciale stucstrips voor zijn maar hoe word dit ingewerkt ?
Wij zijn onze woning aan het renoveren.
Onze vloer gaat verwijderd worden om vloerverwarming te plaatsen.
Ons verlaagd plafond uit gyproc heb ik inmiddels uitgebroken.
Voorheen hadden we opbouw lampen en nu willen we graag inbouwspots.
Mijn verlaagd plafond heeft maar een hoogte van 7cm opbouw.
Totale hoogte is maar 235cm.
Graag zou ik inbouwspots van philips hue vinden maar de ondiepe spots wat hue in het gamma heeft is voor 3 stuks 250 euro.
Dit word een heel kostelijk grapje en ben op zoek naar alternatieven eventueel een losse GU10 fitting maar de spots zelf van hue zijn al 73mm hoog.
Plafond nog verlagen is geen mogelijkheid iemand andere ideeën hoe dit op te lossen valt nog ?
In de keuken willen we graag boven het kookeiland ook een LED strip plaatsen.
Onze metalstud hangen nu horizontaal maar de ledstrip zou verticaal moeten komen.
Ik heb gezien dat hier speciale stucstrips voor zijn maar hoe word dit ingewerkt ?
:strip_exif()/f/image/aaEMwz3Sfc86oxCvRF0PK7da.jpg?f=fotoalbum_large)