Mijn vraag
Ik heb kindertablets waarvoor ik als test een externe dvd drive heb aangeschaft. Dit werkt. Hoe kan ik in de auto opladen en afspelen tegelijk?
Kan de dvd speler met een splitter ertussen eigenlijk wel gevoed worden en gelijktijdig data naar de tablet overbrengen?
Graag geen tips over dvd schermpjes. Deze had ik en zijn versleten. Te duur om nieuwe aan te schaffen.
Ook niet over streamingsdiensten a.u.b.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Biboza kindertablet in combinatie met
Hitachi LG GP96Y Externe Brander CD DVD Drive, USB C speler voor Android, External Writer voor PC (Windows, Mac, Fire)
De auto voedt de apparatuur met 12V aanstekerplug
Tablet heeft USB --> USB-C voeding nodig
DVD speler kan met USB of USB-c naar een splitter
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik heb een usb-c splitter geprobeerd, maar die is voor opladen en muziek luisteren. Bovendien laadt de tablet niet eens op als deze ertussen zit. Sowieso werkt tot nu toe alleen de meegeleverde kabel.
Zojuist vond ik deze hub;
https://www.bol.com/nl/nl...ZJFA.4_57.60.ProductTitle
Alvast bedankt.
Ik heb kindertablets waarvoor ik als test een externe dvd drive heb aangeschaft. Dit werkt. Hoe kan ik in de auto opladen en afspelen tegelijk?
Kan de dvd speler met een splitter ertussen eigenlijk wel gevoed worden en gelijktijdig data naar de tablet overbrengen?
Graag geen tips over dvd schermpjes. Deze had ik en zijn versleten. Te duur om nieuwe aan te schaffen.
Ook niet over streamingsdiensten a.u.b.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Biboza kindertablet in combinatie met
Hitachi LG GP96Y Externe Brander CD DVD Drive, USB C speler voor Android, External Writer voor PC (Windows, Mac, Fire)
De auto voedt de apparatuur met 12V aanstekerplug
Tablet heeft USB --> USB-C voeding nodig
DVD speler kan met USB of USB-c naar een splitter
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik heb een usb-c splitter geprobeerd, maar die is voor opladen en muziek luisteren. Bovendien laadt de tablet niet eens op als deze ertussen zit. Sowieso werkt tot nu toe alleen de meegeleverde kabel.
Zojuist vond ik deze hub;
https://www.bol.com/nl/nl...ZJFA.4_57.60.ProductTitle
Alvast bedankt.