ik zat net op de page van charis.nl en nu zag ik dat ze een apart scroll scriptje of zo heeft? Ik kan het niet thuisbrengen, weet iemand wat dit is en hoe ik er eventueel kan aankomen /intregeren?
Verwijderd
Nee, dit is geen apart scrollscript, de site gebruikt gewoon frames, de properties van de scrollbar zijn gewoon veranderd met css.
volgens mij is het geen css...druk maar eens op de rechter-muis-knop op de scrollbar...Op zondag 16 september 2001 19:26 schreef J-roen het volgende:
Nee, dit is geen apart scrollscript, de site gebruikt gewoon frames, de properties van de scrollbar zijn gewoon veranderd met css.
Toch wel. Check maar wat er in de StyleSheet staat:Op zondag 16 september 2001 21:34 schreef ttkdesign het volgende:
[..]
volgens mij is het geen css...druk maar eens op de rechter-muis-knop op de scrollbar...
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| BODY {
scrollbar-face-color:#000000;
scrollbar-shadow-color:#000000;
scrollbar-highlight-color:#000000;
scrollbar-3dlight-color:#990000;
scrollbar-darkshadow-color:#990000;
scrollbar-track-color:#000000;
scrollbar-arrow-color:#990000;
} |
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
inderdaad CSSOp zondag 16 september 2001 21:34 schreef ttkdesign het volgende:
[..]
volgens mij is het geen css...druk maar eens op de rechter-muis-knop op de scrollbar...
als je op de rechtermuisknop drukt.... dan krijg je dat gewoon. Druk maar eens op de rechterknop op de scrollbar van dit venster...same story... da's de browser
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.