BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Ouder topic maar ik merk eigenlijk ook al heel lange tijd vaak hetzelfde probleem als ik (toch) weer eens die poll wil invullen.
Vandaag kreeg ik dus ook weer die pol op een ouder/basic laptopje, ik kan dan ook niet verder naar het vervolgscherm.
Het zal natuurlijk wel weer te maken hebben met kleinere schermen ("viewports") maar het is/blijft toch weer een extra barrière.
Dit is op een 1366x768 laptop, W11, FireFox 140.8.0esr, Custom CSS Sidebar weer links
Er is/komt dan geen verder/verstuur knop/mogelijkheid.
/f/image/92Lo1rJL4YpMPuYp4Q43hYk7.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/1b7qSea4Bt2jCNt6mhg2pygF.png?f=fotoalbum_large)
Op 90% zoom:
/f/image/bRruhgqSkwtM5l78vBy66j63.png?f=fotoalbum_large)
Vandaag kreeg ik dus ook weer die pol op een ouder/basic laptopje, ik kan dan ook niet verder naar het vervolgscherm.
Het zal natuurlijk wel weer te maken hebben met kleinere schermen ("viewports") maar het is/blijft toch weer een extra barrière.
Dit is op een 1366x768 laptop, W11, FireFox 140.8.0esr, Custom CSS Sidebar weer links
Er is/komt dan geen verder/verstuur knop/mogelijkheid.
/f/image/92Lo1rJL4YpMPuYp4Q43hYk7.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/1b7qSea4Bt2jCNt6mhg2pygF.png?f=fotoalbum_large)
Op 90% zoom:
/f/image/bRruhgqSkwtM5l78vBy66j63.png?f=fotoalbum_large)
Ik verplaats deze naar Mooie Features, omdat wij deze tool niet zelf hebben gebouwd.
Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet
/f/image/FED66WgEaUWXx6HU3gkUIi9c.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/267D9uMGsakSk4VOCw948giJ.png?f=fotoalbum_tile)